شوت کریم نوار تساوی‌ها را پاره کرد

شصت و هشتمین دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با پیروزی شاگردان علی دایی و اشک‌ها و فریادهای او به پایان رسید تا پس از ۶ تساوی پیاپی دو تیم، طلسم تساوی‌ها بشکند و یکی از دو تیم، داربی تهران را به سود خود به پایان برساند. این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه دیروز (چهارشنبه) به قضاوت سعید مظفری‌زاده و در حضور نزدیک به ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دو بر یک استقلال را شکست داد.

در شروع نیمه اول استقلال فوتبال بهتری را به نمایش گذاشت و موفق شد در دقیقه ۱۶ توسط فرهاد مجیدی به گل اول دست پیدا کند، اما پرسپولیس در ادامه بازی، در دقیقه ۳۷ توسط‌هادی نوروزی بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول هم مثل چند دیدار اخیر دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی پر اشتباه و نه چندان زیبای دو تیم ادامه داشت و در دقیقه ۶۷ سیدصالحی این فرصت را داشت که استقلال را پیش بیندازد؛ اما این موقعیت ایده‌آل گلزنی را از دست داد.

در حالی که همه علاقه‌مندان به فوتبال منتظر رقم خوردن یک تساوی دیگر در این بازی بودند، کریم باقری در دقیقه ۸۷ با شوتی زیبا و دیدنی دروازه استقلال را باز کرد تا پرسپولیس پس از سال‌ها در این دیدار به پیروزی برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی ۴۳ امتیازی شد و جایگاه استقلال در رده سوم را گرفت و شاگردان صمد مرفاوی به رده چهارم سقوط کردند.