ناجا درصدد عملیاتی کردن طرح حجاب با راهکارهای اصولی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از مردم متدین و اسلامی ایران به واسطه مبارزه با مظاهر بدحجابی در کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی در صدد عملیاتی کردن اجرای طرح عفاف و حجاب با راهکارهای اصولی و اجرایی در کشور است. به گزارش مهر، سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان عصر یکشنبه گذشته در حاشیه همایش فرماندهان پلیس شمال کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنگ نرم دارای ابعاد مختلفی است و توجه به آن ضرورت دارد، یادآور شد: مردم باید سعی کنند تا ناخواسته، پیاده نظام اهداف استکباری نشوند. وی تصریح کرد: برخورد با مظاهر بدحجابی خواسته مردم، مسوولان و وظیفه ناجا بوده و این مهم با اجرایی شدن مصوبات کارگروه عفاف و حجاب که ریاست آن به عهده وزارت کشور است، محقق خواهد شد.

استان‌های شمالی حیاط خلوت اعمال ناهنجار نیست

رادان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استان‌های شمالی سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور هستند، افزود: این استان‌ها حیاط خلوت اعمال ناهنجار نیست.به گفته وی، مردمان استان‌های شمالی دارای منش شیعی و علوی بوده و به راحتی اجازه پایمال شدن خون‌های پاک شهدا را به افراد لاابالی نخواهند داد.

سرقت مجسمه‌های تهران سازمان یافته بود

جانشین فرمانده انتظامی ناجا همچنین با اشاره به اینکه بررسی‌های لازم برای شناسایی مجرمان سرقت مجسمه‌های تهران در حال پیگیری است، اظهار داشت: سرقت مجسمه‌های تهران سازمان یافته بود. وی افزود: در آینده‌ای نزدیک تمامی پیگیری‌های پلیس برای شناسایی سارقان مجسمه‌های تهران به اطلاع مردم خواهد رسید. وی افزود: سرقت مجسمه‌های تهران موضوعی سازمان یافته و از قبل طراحی شده بود که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است.