مهم‌ترین هدف دلسوزان در شرایط فعلی باید مراقبت از اصل نظام باشد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام سند چشم‌انداز بیست ساله کشور را حرکت در مسیر دانایی‌محوری عنوان کرد و گفت: بهره‌وری و رشد همه‌جانبه کشور در گرو اهمیت به جایگاه علم و دانش است. به گزارش ایسنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای جمعیت تولیدگران ایران با اشاره به ظرفیت‌های موجود کشور در زمینه‌های علمی، نیروی کار جوان و تحصیلکرده و همچنین منابع عظیم در حوزه‌های انرژی و معدنی تاکید کرد: نقد این سرمایه‌ها و قرار دادن آن در مسیر توسعه نیازمند مدیریت صحیح و حرکت در مسیر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه «مردم ایران استحقاق داشتن کشوری پیشرفته با سطح رفاه بالا را دارا هستند» تاکید کرد: ساخت ایران تنها راه معرفی اسلام به عنوان یک الگوی حکومتی در جهان است و دنیا به ایران به عنوان محصول نظام، اسلامی نگاه می‌کند.

وی در پاسخ به حاضران درباره شرایط فعلی کشور در حوزه سیاست خارجی و مسائل داخلی تاکید کرد: مهم‌ترین هدف دلسوزان نظام در شرایط فعلی باید مراقبت از اصل نظام جمهوری اسلامی باشد و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حوزه اجتماعی کشور را نیازمند مراقبت عنوان کرد و گفت: اهمیت به اخلاق، راستگویی، پایبندی به قانون و حرمت انسان‌ها به‌ویژه در حوزه سیاسی و رسانه‌ای می‌تواند جامعه و مردم که به دنبال الگو هستند را در مقابل بسیاری از بدی‌ها و کجروی‌ها مصون نماید.