صهیونیست‌ها جرات تعرض به‌ ایران را ندارند

حسین امیرعبداللهیان‌، سفیر جمهوری اسلامی ‌ایران در بحرین گفت: هیاهوهای رژیم صهیونیستی از سر ترس است و آنان جرات هیچگونه تعرض به جمهوری اسلامی ‌ایران را ندارند و با واکنش قاطعی مواجه خواهند شد. به گزارش خبرگزاری مهر، عبداللهیان در ملاقات با خلیفه بن احمد الظهرانی رییس مجلس نمایندگان بحرین روابط دوجانبه فیمابین در عرصه‌های مختلف، به ویژه روابط پارلمانی بین دوکشور و راه‌های توسعه و گسترش هرچه بیشتر آن را در راستای منافع دوکشور و دو ملت دوست، مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طرفین در ‌این دیدار در زمینه‌های مورد اهتمام مشترک دوکشور در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به مشورت و رایزنی پرداختند.

رییس مجلس نمایندگان بحرین در‌ این دیدار ضمن اشاره به جنجال‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام و منطقه تاکید کرد: دشمنان استقرار منطقه را هدف قرار داده اند، مبارزه با تروریسم یکی از اولویت‌های همکاری‌های دو کشور است، نگاه همه ما به تقویت و تحکیم روابط در تمامی‌سطوح است.

خلیفه بن احمد الظهرانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خیرخواه هیچ یک از کشورهای اسلامی‌و عربی نیست.

وی افزود: بحرین، جمهوری اسلامی ‌‌ایران را دوست خود می‌داند و امیدوارم روابط دو کشور بیش از پیش شکوفا شود و آنچه را که به مصلحت دو ملت و دو کشور است در برگیرد.

رییس مجلس نمایندگان بحرین با اشاره به روابط پارلمانی دو کشور گفت: روابط پارلمانی دو کشور طی دو سال گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده است. رایزنی‌های ما با رییس مجلس شورای اسلامی ‌ایران بصورت دوجانبه و در مجامع منطقه‌ای و بین‌الملل در عالی‌ترین سطح جریان دارد و ما ‌این روند را بخوبی ادامه خواهیم داد.

حسین امیرعبداللهیان سفیر جمهوری اسلامی ‌ایران در بحرین نیز اظهار داشت: هیاهوی رژیم صهیونیستی از سر ترس است و آنان جرات هیچگونه تعرض به جمهوری اسلامی ‌ایران را ندارند و با واکنش قاطعی مواجه خواهند شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ‌ایران امنیت و ثبات در منطقه را همواره مد نظر دارد و معتقدیم امنیت منطقه باید به دست اهل منطقه تامین شود.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: دشمنان منطقه به دنبال منافع خود هستند و از‌ ایجاد شکاف، بدبینی و بی‌ثباتی منطقه حداکثر سود را می‌برند.