خودکشی یکی از عوامل قتل دکتر سرابی

منابع پلیس از خودکشی یکی از عوامل قتل دکتر سرابی در شهرستان گیلان غرب در استان کرمانشاه خبر دادند. به گزارش ایسنا، سردار کریم کشوری، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره چگونگی حادثه بیان داشت: ماموران اداره پشتیبانی عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا در تماس تلفنی با پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه اعلام داشتند که یکی از پزشکان تهران به نام «غلامرضا سرابی» که جراح و متخصص قلب بود توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت به‌وسیله سلاح گرم مجروح شده است. کشوری بیان داشت: مجروح در بازجویی‌ها به ماموران کلانتری ۱۲۷ تهران گفت: در تاریخ ۲۹ تیر ماه سال‌جاری در بیمارستان خانمی را به نام « فرصت» اهل شهرستان اسلام‌آبادغرب کرمانشاه عمل جراحی قلب کرده‌ام که پس از یک هفته فوت شده است و بستگان متوفی چندین مرحله به صورت حضوری و تلفنی وی را تهدید به قتل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس دستگیری تعدادی از رابطان و عواملی را که در مخفی کردن متهمان دخالت داشتند در دستور کار قرار داد و در این رابطه یکی از رابطان نیز دستگیر و برای پلیس محرز شد که متهم اصلی فردی به نام «سجاد» است.

وی تصریح کرد: ماموران در ایست و بازرسی سه راهی امامیه شهرستان سرپل ذهاب به راننده یک دستگاه خودرو پیکان که پدر متهم به قتل فراری بود، دستور ایست دادند که وی علاوه بر تیراندازی به سمت ماموران انتظامی به ایست ماموران توجهی نکرد و در روستای «سوخور نامدار» مخفی شد. کشوری گفت: ماموران متهم را تعقیب و در محاصره خود در آوردند و وقتی متهم متوجه شد، با یک دستگاه تراکتور به طرف ارتفاعات متواری شد. در این میان پلیس کرمانشاه در بازرسی از خودرو متهم فراری ۵۹ عدد فشنگ کلاشینکف کشف و ضبط کرد. وی خاطرنشان کرد: پلیس منطقه را محاصره و کلیه راه‌های ورودی و خروجی را روی متهم بست و در این حین متهم با یک قبضه سلاح کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی کرد و زمانی‌که هیچ‌گونه راه فراری نداشت با همان سلاحی که تیرانـــــدازی می‌کرد، اقدام به خودزنی کرد. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تلاش برای دستگیری قاتل فراری به طور جدا ادامه دارد و خواهر قاتل متواری هم که در این قضیه دخیل بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.