روزنامه خراسان نوشت: جوان ۳۵ ساله‌ای در مشهد پس از آن که پدرش را با ضربات تبر به قتل رساند، مادرش را نیز به شدت مجروح کرد ولی نتوانست به نیت شوم خود که قتل مادرش بود، دست یابد. ساعت ۵ بامداد روز چهارشنبه پسر ۳۵ ساله‌ای که اعتیاد داشت با پدر پیر ۷۰ ساله‌اش درگیر شد و با برداشتن تبری که در منزل بود او را به قتل رساند. مادر این جوان که با مشاهده وضعیت همسرش دچار وحشت شده بود برای آن که تبر را از دست پسرش بگیرد، وارد نزاع شد؛ اما پسر بی‌رحم با تبر به مادرش نیز حمله کرد.

همسایه‌های پیرمرد در خیابان مسلم شمالی مشهد که با سروصدا و فریادهای دلخراش زوج پیر از خواب بیدار شده و متوجه موضوع شده بودند، بلافاصله مراتب را با تلفن ۱۱۰ به نیروهای انتظامی اطلاع دادند که بلافاصله ماموران کلانتری ۲۴ طبرسی در محل حضور یافتند و قبل از آنکه جوان یاد شده بتواند مادرش را نیز به قتل برساند با شگردهای خاص پلیسی او را دستگیر کردند.

خراسان در ادامه نوشت: تبر خون آلودی که متهم با آن اقدام به جنایت کرده بود نیز به کلانتری منتقل شد تا ضمیمه پرونده شود. بررسی های بیشتر در عمل جنایت نشان داد که متهم بیکار بوده و قبلا نیز پدر و مادر پیر خود را بارها مورد ضرب و جرح قرار داده است.