برخورد جدى با اخلالگران و مانع‌تراشان اشتغال جوانان

وزیر کار و امور اجتماعی گفت: هیچ کس حق ندارد در بحث اشتغال جوانان و سرمایه‌گذاری اخلال و مانع‌تراشی کند و در صورت مشاهده چنین عملی به شدت با آنان برخورد می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی‌در بازدید از طرح‌های بندرترکمن افزود: میدان دار و صحنه گردان اصلی در اقتصاد باید مردم باشند و دولت نیز وظیفه دارد تا بستر و فضای لازم را برای مشارکت مردم مهیا و موانع و کاستی‌ها را برطرف کند.وی اظهار کرد: بحث سند ملی توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری به منظور شناسایی مکان‌های مناسب سرمایه‌گذاری و دعوت از سرمایه‌گذاران و توزیع ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان در جریان است.وی خاطرنشان کرد: لازمه این امر نیز اهتمام و همدلی همه مسوولان و حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاری و تقویت فرهنگ و کار و تلاش است.

شیخ‌الاسلامی‌با تقدیر از وحدت بی نظیر مردم شهرستان ترکمن، این وحدت را همچون سدی در برابر اندیشه‌های پلید اهریمنان و دشمنان اسلام و ایران برشمرد و خواستار پاسداشت و گسترش آن با هوشیاری و ولایتمداری شد.

وی در بخشی از سخنان خود ملاک اصلی را در حال حاضر در زمینه ایمان و مسلمانی نحوه عمل افراد و میزان ولایت‌پذیری آن دانست و افزود: انسان‌ها در دین اسلام به اعمالشان سنجیده می‌شوند و میزان تبعیت از حق و عدالت ملاک اعتقادی دین را مشخص می‌کند.