سایت رجا نیوز که از مواضع دولت حمایت می‌کند‌، نوشت‌: سردار سعید قاسمی درباره برخی کم کاری‌های تبلیغاتی صدا و سیما، درباره سفر احمدی‌نژاد به آمریکا خاطرنشان کرد: آیا دیدید ‌این مبارزه زیبا و دیدنی را و چقدر صدا و سیمای ما بی‌توجه است که یک گل فوتبال را شصت بار در تلویزیون به نمایش می‌گذارد، ولی چنین افتخاراتی را نشان نمی‌دهند. به گزارش رجانیوز، قاسمی ‌در‌این سخنرانی که به مناسبت سالروز حمله حزب بعث عراق به‌ایران انجام شد‌، گفت‌: الان دغدغه‌هایی بر دغدغه‌های قبلی ما اضافه شده است، به ویژه بعد از فتنه عده‌ای از افرادی که در حال بازخوانی جنگ هستند، کسانی که در جنگ کنار ما حضور داشتند و سه دهه با باورهای جنگ زندگی کردند، شروع به ماست مالی خائن بودن بنی‌صدر می‌کنند و می‌گویند، بنی‌صدر خائن نبود، بلکه برخی رفتارهای او به تلقی‌اش از جنگ بر می‌گردد! یا ‌این که می‌گویند ما در جنگ امداد غیبی نداشتیم.‌ این حرف‌ها را هم لباس‌های خودمان می‌زنند. نمی‌شود ‌این شبهات را بی‌پاسخ گذاشت؛ بعضی می‌گویند جنگ قرار بود بعد از فتح خرمشهر پایان یابد، اما سپاهی‌ها نگذاشتند. هنوز سوال‌های قبلی جواب داده نشده، سوال جدید ‌ایجاد می‌شود. من وقت نکردم از ‌این دوستان بپرسم، چرا سه دهه باور نظام را خدشه‌دار می‌کنند؟ از‌این دست مطالب را اگر سکولارها می‌گفتند، حرفی نبود.

وی با انتقاد از اظهارنظر برخی سرداران دوران دفاع مقدس گفت: ‌این چه حرفی است که می‌زنید. مدارک خیانت ‌این ملعون (بنی صدر) را شهید وزوایی از بین کاغذهای لانه جاسوسی بیرون آورده است. پس معنی ‌این که بنی صدر با رجوی و دامن زنانه فرار می‌کند، چیست؟ حالا من باید بیایم‌اینجا جواب بدهم که بنی صدر خیانت کرده یا نه؟ باید در مورد امداد غیبی بگویم؟ برادر نباید از آن طرف پشت بام افتاد. آن مقاومت با چند اسلحه مستهلک، چیزی غیر از امداد ائمه بود؟ اگر یادتان رفته، کتاب خاطرات وزوایی را بخوانید تا ببینید چطور می‌شود، روی قله‌های بازی دراز، ۳۰۰ کماندوی عراقی را با ۱۵ نفر نیرو اسیر کرد؟ دوست و دشمن به وجود حضرت حجت(ع) در طول سال‌های دفاع مقدس و در خط مقدم جبهه اعتراف می‌کنند. البته تحریفات هست، حضرت آقا هم فرمودند درباره مسائل جنگ تحریفاتی وجود دارد که باید جلوی آن را گرفت. وی درباره عملکرد تبلیغاتی صدا سیما، درباره سفر احمدی‌نژاد به آمریکا خاطرنشان کرد: آیا دیدید‌ این مبارزه زیبا و دیدنی را و چقدر صدا و سیمای ما بی‌توجه است که یک گل فوتبال را شصت بار در تلویزیون به نمایش می‌گذارد، ولی چنین افتخاراتی را نشان نمی‌دهند، لااقل ملی گرا باشید. لری کینگ مقابل ضربات متعدد ‌این شیر مرد‌ایران، ناکار شد.

قاسمی‌ادامه داد: لری‌کینگ نتوانست حریف احمدی‌نژاد شود، وقتی لری‌کینگ به احمدی‌نژاد گفت دنیا از حرف‌های شما نگران است، احمدی‌نژاد با یک جمله رییس‌جمهور رژیم صهیونیستی را که او یک جنایتکار است و باید در دادگاه محاکمه شود زیر سوال برد و‌ اینجا دیدید لری‌کینگ چگونه ضربه فنی شد. وی با اشاره به حرکت نخست‌وزیر ترکیه در اجلاس داووس و بیرون رفتن او از جلسه در انتقاد به اسرائیل و استقبال چشمگیر مردم ترکیه از او، گفت: حالا رییس جمهور ما با آن همه امتیاز ضربه فنی که از دشمن گرفت، فقط ۵ یا ۶ نفر به استقبال او می‌روند،‌ آیا ‌این درست است؟ وقتی آن آقا هر سال به سازمان ملل می‌رفت و گاف می‌داد، حرفی نبود، حالا اگر احمدی‌نژاد یک اشتباه می‌کند، نباید به او نمره صفر داد و مرد باشید کارهای قشنگش را نشان دهید.