حضور رهبر معظم انقلاب در منازل خانواده شهدا در آخرین روز سفر قم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آخرین روز از سفر ده روزه به قم و برای دومین بار در این سفر، به دیدار سه خانواده شهید در این شهر رفتند و ساعتی با آنها هم‌کلام شدند. به گزارش ایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سه دیدار که پنج‌شنبه شب گذشته برگزار شد، ضمن گرامی‌داشتن یاد و خاطره‌ شهدای گرانقدر، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان تجلیل کردند. همچنین خبر دیگری حاکی است که مقام معظم رهبری قبل از ظهر دیروز به تهران بازگشتند.

دیدار مجدد اعضای جامعه مدرسین با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

از سوی دیگر در آخرین روز سفر مقام معظم رهبری به قم اعضای جامعه‌ مدرسین برای دومین بار با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، اولین دیدار اعضای جامعه‌ مدرسین با مقام معظم رهبری در جریان سفر ایشان به قم روز شنبه هفته گذشته انجام شده بود و بنا به اظهار تمایل مقام معظم رهبری بر گفت‌وگوی بیشتر با اعضای جامعه مدرسین در جلسه‌ اول، روز پنج‌شنبه گذشته بار دیگر اعضای جامعه مدرسین با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

در این دیدار برخی از اعضای جامعه مدرسین به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با مسائل مختلف پرداختند.

آیین شکرگزاری سفر رهبر فرزانه انقلاب به قم برگزار شد

همچنین آیین شکرگزاری به مناسبت سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به قم ،با حضور اقشار مختلف مردمی، پنج‌شنبه شب گذشته در شبستان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم مردم قم به شکرانه حضور ده روزه رهبر معظم انقلاب در قم سجده شکر به جای آوردند.

یکی از وعاظ در این مراسم سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم را بسیار پرثمر خواند و گفت : این سفر از زوایای مختلف باعث پیشرفت و تحول در استان خواهد شد.

حجت‌الاسلام «ناصر رفیعی» با اشاره به نقش رهبر فرزانه انقلاب در خنثی‌سازی فتنه دشمنان گفت: اگر چنین رهبر فرزانه‌ای نداشتیم، تاکنون کشور را از دست داده بودیم.

وی اظهار داشت: حضرت علی (ع) فرمودند، اگر سه نفر هم باشید، احتیاج به یک رهبر و تصمیم گیرنده دارید.

رفیعی گفت: عظمت مقام عظمای ولایت به‌اندازه‌ای است که پوتین رییس‌جمهوری وقت روسیه در مورد ایشان می گوید ،«من اوصاف حضرت مسیح را در ایشان دیدم».

آیین شکرگزاری با حضور اقشار مختلف مردم توسط «سید مهدی میرداماد» مداح اهل بیت (ع) برگزار شد.