یارانه‌ نقدی دو برابر می‌شود

عکس: President،ir احمدی‌نژاد: با اجرای کامل هدفمندسازی

یارانه‌ نقدی دو برابر می‌شود

رییس‌جمهور دیروز در جمع مردم ساری اعلام کرد ‌با اجرای کامل طرح هدفمندکردن یارانه‌ها، ‌‌حداقل ۲ برابر یارانه‌های واریز شده، به حساب مردم واریز خواهد شد. محمود احمدی‌نژاد در جریان دور سوم سفرهای استانی در جمع مردم استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری افزود: با کمک مردم در اجرای این طرح، یک پایه‌ریزی مناسبی صورت می‌گیرد که تا ۵۰ سال آینده نیز هیچ‌کس نتواند احقاق حق ملت را با مشکل روبه‌رو کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دولت برای ساختن ایران طرح‌های بزرگ و بسیار مهمی‌در دست برنامه‌ریزی و اجرا دارد، گفت: این طرح‌های مردمی‌و عدالت‌محور طرح‌هایی هستند که برای همه مردم ایران در همه جا سازنده و مفید است.

احمدی‌نژاد افزود: از جمله این طرح‌ها، طرح هدفمندن کردن یارانه‌ها است که یک گام بسیار بلند به سمت عدالت و احقاق حق تک تک ملت ایران است و پایان دادن به یک تبعیض ۵۰ و ۶۰ ساله است. به گفته رییس‌جمهور ۵۰ الی ۶۰ سال حقوق اکثریت ملت در جیب یک اقلیت بود و امروز زمان آن رسیده است که با کمک شما و به لطف و یاری خداوند حقوق مردم به طور کامل در جیب تک تک ملت قرار بگیرد.

شیاطین با اجرای عدالت مخالف هستند

احمدی‌نژاد به فتنه‌انگیزی برخی شیاطین علیه این طرح اشاره کرد و گفت: شیاطین با اجرای عدالت مخالف هستند چرا که آنها می‌دانند اگر هدفمند کردن یارانه‌ها اجرا شود، اولا فقیری در کشور پیدا نخواهد شد، ثانیا فاصله‌ طبقاتی به شدت کاهش پیدا می‌کند و ثالثا فرصت برای کار سازنده و پیشرفت کشور و رشد اقتصادی و تولیدی بیش از پیش در کشور فراهم می‌شود. احمدی‌نژاد افزود: به همین خاطر می‌بینیم که دشمنان قسم خورده‌ ملت ایران و رسانه‌های وابسته‌ استکباری دائم علیه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها شایعه پراکنی، جنگ روانی و جوسازی می‌کنند.

آنها می‌دانند که ریشه‌ بسیاری از مشکلات اقتصادی و عقب‌ماندگی برخی از مناطق کشور ما عدم تناسب و توازن فعالیت‌های اقتصادی است و این طرح یک گام بلند در جهت توازن و تعادل در این راستا است. رییس‌جمهور افزود: به فضل الهی با کمک شما همه ریشه‌های مشکلات اقتصادی خشکیده خواهد شد و پیشرفت ملت ایران با چندین برابر سرعت ادامه پیدا می‌کند.

پرداخت‌ها حداقل دو برابر می‌شود

احمدی‌نژاد خطاب به مردم تجمع‌کننده در ورزشگاه متقی ساری گفت: دولت مصمم است با همکاری و ایستادگی شما بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به ملت ایران وارد شود، این طرح را جلو ببرد.

وی تصریح کرد: اخیرا عده‌ای شایعه کرده‌اند که این طرح برای مدتی کوتاه مثلا یک سال یا دو سال اجرا خواهد شد و بعد اجرای این طرح تعطیل خواهد شد. من به آنها می‌گویم خیال شما راحت. انشاءالله با کمک مردم در اجرای این طرح یک پایه‌ریزی مناسبی صورت می‌گیرد که تا ۵۰ سال آینده نیز هیچ‌کس نتواند احقاق حق ملت را با مشکل روبه‌رو کند.

رییس‌جمهور ادامه داد: ما در گام اول اجرای این طرح هستیم و با اجرای کامل طرح، پرداخت‌ها به مردم بیش از دو برابر یعنی مردم حداقل دو برابر این رقم به حسابشان ریخته می‌شود. احمدی‌نژاد گفت: انشاءالله با کمک شما و نمایندگان عزیز در مجلس شورای اسلامی، کار به گونه‌ای جلو می‌رود که در آینده هیچ‌کس نتواند یک ریال از حقوق ملت را به ناحق به جیب دیگری سرازیر کند.