عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده آمل در مجلس روز چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تکذیب اخبار منتشره منتسب به خود درباره اعدام اخلالگران در قانون یارانه‌ها گفت: مخاطب قانون هدفمند شدن یارانه‌ها دولت است و مردم در مقابل این قانون تابع دولت هستند. وی افزود: چنین موضوعی صحت ندارد که اگر مردم قانون را اجرا نکنند مجازات خواهند شد، بلکه آنچه که از بنده در آن مصاحبه سوال شد این بود که اگر کسانی در زمان اجرای قانون اقداماتی کنند که در روند اقتصادی کشور اخلال ایجاد شود، چه خواهد شد؟ که بنده هم در پاسخ به این سوال گفتم این اقدامات مجازات دارد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه در مجلس تصریح کرد: معتقدم که یک قطره خون ناحق اگر به زمین ریخته شود، سیل خروشانی خواهد شد که قاضی، شاهد و گواه را هم با خود خواهد برد. یوسفیان ادامه داد: آنچه که به نقل از بنده مطرح شد و در آن عنوان شده بود که مخالفان هدفمند شدن یارانه‌ها باید اعدام شود صحت ندارد؛ چرا که بنده معتقدم اگر در زمان اجرای این قانون اتفاقاتی همانند احتکار گسترده انجام شود براساس قانون این اقدام مجازات دارد.

وی اخلال در اقتصاد کشور را دارای قانون مجازاتی مجزا دانست و گفت: ممکن است در زمان هدفمند شدن یارانه‌ها بستر برای یکسری جرائم فراهم شود که آن جرائم دارای مجازات خود خواهد بود.