مشایی: تغییرات دولت تمام شد

رییس دفتر رییس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که گفته می‌شود، موج جدیدی از تغییرات قرار است در دولت صورت بگیرد، گفت: نه، هیچ تغییری قرار نیست صورت بگیرد. به گزارش ایسنا، اسفندیار رحیم‌مشایی در حاشیه مراسم بدرقه رییس‌جمهور به استانبول جهت شرکت در اجلاس سران اکو درباره علت تغییر رییس سازمان ملی جوانان و وزیر امور خارجه نیز گفت: آقای احمدی نژاد در جلسه‌ دولت فرآیند تغییر آقای متکی و آقای بذرپاش را توضیح دادند. آقای بذرپاش خودشان علاقه‌مند نبودند که به فعالیت ادامه دهند. مشایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که گفته شده آقای بذرپاش به حالت قهر از دولت رفته‌اند و با شما اختلاف داشته‌اند، گفت: نه، اصلا ما اختلافی نداشتیم. وی گفت: من گفتم دو سال است که این موضوع هست، ولی برخی سایت‌ها مثل این‌که حساب‌شان خیلی خوب است، گفتند دو سال نیست که دولت تشکیل شده، دولت دهم ۱۸ ماه تشکیل شده است، ما هم یک چیزهایی از حساب یاد گرفتیم. اینها حساب‌شان خوب است؛ ولی ادبیاتشان خراب است و نمی‌دانند این دو سال؛ یعنی مبالغه.

انتقاد از یک نشریه خاص

مشایی در پاسخ به سوال دیگری در مورد متکی با بیان این‌که قبلا در این مورد توضیح دادم، گفت: دروغ‌ ساختن خیلی آسان شده است. یک وقتی آدم دروغی را نقل می‌کند، یک وقتی دروغ را می‌سازد.

متاسفانه یک نشریه‌ای که اسمش اقیانوس است، اما اندازه یک استکان ظرفیت ندارد، کارش دروغ‌سازی است. می‌گویند من رفته‌ام اردن، ایشان (آقای متکی) به خاطر این سفر به من اعتراض کردند و من به خاطر این اعتراض برشان داشته‌ام. چه کسی کی چنین اعتراضی کرده است؟ من گفته‌ام ؟ آقای متکی گفت؟ آقای احمدی‌نژاد گفت؟ دروغ همین‌طور می‌سازند، با این دروغ‌ها خوش هستند، خوش باشند، عیبی ندارد،‌ نوش جان‌شان. وی ادامه داد: در مورد تغییر آقای متکی آقای احمدی‌نژاد در دولت برای اعضا توضیح دادند و این موضوع را تشریح کردند.