انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری نگاه منتخبان خبره مردم را در خصوص وقایع اخیر نشان خواهد داد مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران کشور گفت: ضربه زدن به مکتب اعتقادی، ولایت و رهبری و مکتب تراشی و طرح جمهوری ایرانی در برابر جمهوری اسلامی ترفند و فتنه جدید دشمنان است که درآینده اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در قزوین، حسین صفار هرندی روز جمعه در جمع جامعه پزشکان بسیجی استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گفت: فتنه آینده دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مکتب تراشی در برابر مکتب دینی ماست و همه تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا به اعتقادات دینی و مذهبی ما، استوانه و خیمه نظام یعنی ولایت فقیه و رهبری آسیب برسانند. وی تصریح کرد: امروز طرح موضوع جمهوری ایرانی و ملی در مقابل اسلامی در حال شکل گیری است، اما چون گذشته با بصیرت مردم این ترفند نیز محکوم به شکست است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: دشمنان روی چهره‌های برجسته نظام طرح و برنامه داشتند و عنوان کردن رهبر معنوی و دینی به مقام ولایت و رهبر سیاسی به آقای رفسنجانی برای القای حکومت دوگانه در ایران بود که متاسفانه نه از سوی اطرافیان و نه شخص رفسنجانی این مساله رد یا اصلاح نشد.

وزیر سابق ارشاد یادآور شد: در وقایع اخیر فرزندان ایشان موضع‌گیری کردند و رسما گفتند که به‌دنبال تغییر قانون اساسی، کاهش اختیارات رهبری و پایان بخشیدن به جمهوری اسلامی هستند و آتش بیار معرکه بودند که انتظار داشتیم موضع‌گیری ایشان را ببینیم که اتفاق نیفتاد لذا به‌نظر می‌رسد که یا روی فرزندان تسلط و کنترل ندارند که در این صورت قادر به مدیریت بزرگتر نخواهند بود یا به نوعی با سکوت این افکار را تایید کرده‌اند که باز هم جای تامل است. وی گفت: انتخابات آینده مجلس خبرگان رهبری نگاه منتخبان خبره مردم را در خصوص وقایع اخیر نشان خواهد داد و گویای بسیاری از ناگفته‌ها خواهد بود و مسائل زیادی روشن خواهد شد. صفار هرندی اظهار کرد: رفسنجانی کارنامه درخشانی در انقلاب دارد، اما حسرت آن روزها را می‌خوریم و باید ایشان را در خاطرات جستجو کرد.