مدیرعامل صندوق بازنشتگی کشوری از پرداخت معوقات ناشی از افزایش ۱۵ درصدی حقوق بازنشستگان مربوط به سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: بازنشستگان کشوری از روز شنبه می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل این مبلغ را دریافت کنند. به گزارش خبرگزاری فارس، ایراندخت عطاریان اظهار کرد: در دو هفته اخیر مدیران صندوق بازنشستگی کشوری طی جلسات متعدد و با پیگیری‌های گسترده توانستند زمینه پرداخت معوقات ناشی از افزایش ۱۵درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۹۱ را آماده کنند.

وی تصریح کرد:‌ از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه تمامی بازنشستگان در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل مابه‌التفاوت افزایش ۱۵ درصدی حقوقشان را در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد دریافت کنند.

عطاریان خاطرنشان کرد: براساس محاسبات صورت گرفته به طور میانگین حدود ۳۰۰ هزار تومان برای مابه‌التفاوت ناشی از افزایش حقوق ۱۵ درصدی ویژه ۳ ماهه اول سال به حساب بازنشستگان کشوری پرداخت شده است که البته این مبلغ متناسب با دریافتی برای برخی بازنشستگان بیشتر از این رقم خواهد بود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۱۵۰ هزار بازنشسته تحت صندوق بازنشستگی در کشور هستند که حدود ۳۰۰ هزار نفر مشمول دریافت ۳۰۰ هزار تومان سه ماهه اول سال هستند.