رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به بازدید از ۱۰۲ پارک پایتخت گفت: در این راستابه ۶۸۵ تن از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاری‌های اجتماعی شده بودند، تذکر داده شد. سرهنگ محسن خانچرلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، خصوصا طرح ساماندهی و پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از جزئیات اجرای این طرح سخن گفت و نتایج ۴۸ ساعت گذشته آن را بیان کرد، گفت: در این راستا ۹ پارک ویژه، ۲۰ پارک مهم و ۷۳ پارک و تفرجگاه عادی تحت اجرای طرح درآمد. در این راستا ۹ سارق که با اقدامات خلافکارانه خود باعث دردسر و مشکل برای شهروندان شده بودند، شناسایی، بازداشت و به کلانتری محل منتقل شدند و همچنین به ۶۸۵ تن از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاری‌های اجتماعی شده بودند، تذکر داده شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متعاقب اقدامات انجام شده ۵ توزیع کننده موادمخدر و ۲۳ مزاحم نوامیس شهروندان که باعث آزار افراد حاضر در پارک‌ها شده بودند، دستگیر شده و برای رسیدگی بیشتر به جرائم‌شان به مبادی ذی‌ربط معرفی شدند.

خانچرلی تصریح کرد: دراین طرح ۸ تن از اراذل و اوباش سطح دو و سه که اقدام به انجام حرکات خلافکارانه شده بودند، شناسایی و به اتهام‌هایی چون شرارت، ایجاد درگیری و نزاع، مزاحمت و عربده‌کشی به پایگاه‌های پلیس امنیت منتقل شدند.