یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از شکل‌گیری کمیته‌ای در این تشکل سیاسی به منظور انجام بررسی‌های لازم برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی طی سخنانی در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه روحانیت مبارز ماموریتی به یک کمیته داده است که موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم را بررسی کند و درباره نحوه تعامل با دیگر تشکل‌ها از جمله جبهه متحد اصولگرایی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بررسی‌های لازم را انجام دهد. رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اضافه کرد: البته اصولگرایان به دنبال تغییر هستند؛ ولی ملاک و معیارشان ارزش‌ها است. وحدت و یکپارچگی در اصولگرایان تا زمانی که یک رقیب در میدان بود وجود داشت؛ ولی بعد از اینکه رقیب در عرصه سیاسی برای اصولگرایان نبود گروه‌های اصولگرا به هم تاختند و این یکی از آسیب‌های جبهه اصولگرایی است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه «اصولگرایان در مدتی که سر کار بودند گام‌های بلندی برداشته‌اند»، خاطرنشان کرد: ‌باید قبول کنیم ضعف‌هایی داشته‌ایم و این ضعف‌ها را هم خودمان باید برطرف و خود را از هر جهت برای آینده آماده کنیم.

باهنر: درباره مصادیق کاندیداتوری بحث نکرده‌ایم

در این مراسم همچنین دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: در جبهه اصولگرایی تا الان در مورد مصادیق کاندیداهای ریاست‌جمهوری پیش‌رو بحث نشده است.

محمدرضا باهنر با بیان اینکه «هنوز شخصی از طرف هیچ جریان یا تشکلی معرفی نشده است»، توضیح داد: چه تشکل‌های جبهه پیروان و چه کل اصولگرایان و همچنین جبهه متحد اصولگرایی که برای انتخابات مجلس شکل گرفته بود، تا به‌حال در مورد مصادیق کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو بحث نکرده‌اند.

باهنر با بیان اینکه «در این روزها ممکن است برخی ملاقات‌ها انجام شود که این مساله معنای خاصی ندارد»، افزود: این ملاقات‌ها علامتی برای تایید یا رد کسی نیست؛ البته کسانی که به میدان آمده‌اند قابل احترامند.