با تصویب شورای اقتصاد وزارت نفت با سرمایه‌گذاری ۵۵میلیارد تومانی برای مردم آغاجاری، گچساران، مسجد‌سلیمان، عسلویه و آبادان بیمارستان می‌سازد. به گزارش خبرگزاری مهر، ‌دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد، این تصمیم در جلسه هشتم اردیبهشت‌ماه شورای اقتصاد به ریاست رییس جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شد.

براساس این مصوبه شورای اقتصاد با سرمایه‌گذاری ۵۴۴میلیارد و ۷۶۵میلیون ریالی شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به‌ منظور ساخت بیمارستان در شهرهای مورد توافق وزرای بهداشت و درمان و نفت از جمله شهرهای آغاجاری، گچساران، مسجد سلیمان، عسلویه و آبادان موافقت کرد.

خدمات درمانی این بیمارستان‌ها که از محل منابع داخلی شرکت‌های فوق و طی سال‌های ۸۵ تا ۸۷ ساخته می‌شود، علاوه بر کارکنان وزارت نفت به عموم مردم نیز ارائه خواهد شد.

در این جلسه همچنین، با سرمایه‌گذاری ۸۰۴میلیارد و ۳۰۱میلیون ریالی شرکت سهامی پتروشیمی رازی از محل منابع داخلی برای اجرای ۱۵طرح نوسازی و توسعه‌ای از جمله بهینه‌سازی واحد اوره و ساخت انبار سرپوشیده مکانیزه گوگرد گرانول، موافقت شد.

موافقت با سرمایه‌گذاری ۳۰میلیارد ریالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور اجرای طرح خدمات پیشرفته ارتباطی برای ارائه خدمات آموزشی، سیاحتی و زیارتی و خرید از راه دور، صوت و تصویر و داده درخواستی و بازی و سرگرمی از دیگر مصوبات شورای اقتصاد بود.