نگاه سوم - به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) تئاتر شهر امروز و فردا تعطیل است و هیچ نمایشی در تالارهای این مجموعه به اجرا در نمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر پس از ایام سوگواری از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.تالار مولوی این هفته میزبان دو نمایش «آنتیگونه در نیویورک» به کارگردانی هما روستا ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی مولوی و نمایش «مادام کامیون» نوشته چرم شیر با کارگردانی مهدی گلیج ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مولوی اجرا می‌شود.همچنین احتمال دارد که نمایش «یک تنبیه با شکوه» نوشته امیر سهرابی با کارگردانی نرمین نظمی نیز از روز سه‌شنبه آغاز شود.

نمایش «آهای کدو کجا کجا» نوشته و کار رامین کهن نیز از روز سه‌شنبه در تالار هنر اجرا می‌شود.این نمایش یک اجرا در ساعت ۱۸ و یک اجرای فوق‌العاده در ساعت ۱۹:۱۵ دارد.در تالار سنگج نیز همچنان نمایش «آن سوی پنجره» حمیدرضا افسری با کارگردانی علی حاج ملاعلی اجرا می‌شود. این نمایش ساعت ۲۰ در این تالار به صحنه می‌رود.در تالار وحدت نیز نمایش «بانوی بی نشان» نوشته سید حسین فدایی حسین با کارگردانی کوروش زارعی اجرا می‌شود.

این نمایش ساعت ۱۸ به روی صحنه می‌رود. نمایش «چاه» نوشته و کارکتایون حسینی زاده نیز ساعت ۱۸:۳۰ در خانه نمایش اجرا می‌شود.همچنین نمایش «پنجره فولاد» در تالار اصلی« کالون و قیام کاستیلون» در تالار چهارسو و نمایش «ددالوس و ایکاروس» در تالار سایه به اجرای خود ادامه می‌دهند.