همزمان با هفته دولت، در سمینار مدیران استانی شرکت مخابرات‌، به چاق‌‏ترین‌، لاغرترین‌، کوتاه‌‏ترین و بلندترین مدیر جوایزی اهدا شده است. به گزارش ایلنا، رمضانعلی صادق‌زاده‌، رییس کمیته مخابرات مجلس‌‏هفتم، دیروز در جمع خبرنگاران‌، با اعلام این خبر، تصریح کرد: هر ساله مدیران مخابرات سمیناری برای ارزیابی وضعیت موجود برگزار می‌‏کنند، امسال هم در سالن اجلاس سران با سخنرانی رییس‌‏جمهور‌، رییس مجلس‌، رییس سازمان بازرسی کل کشور‌، فرمانده کل سپاه پاسداران‌، ‌‏دبیر مجمع تشخیص مصلحت و امام جمعه شیراز حضور داشتند که در پایان جوایزی به کوتاه‌‏ترین‌، بلندترین‌، چاق‌‏ترین و لاغرترین مدیر اهدا شد.

نماینده رشت در مجلس‌‏هفتم‌، افزود: برگزاری این جلسات در سال‌‏های گذشته برای ارزیابی وضعیت موجود در استان‌‏ها،‌‏ آشنایی با تکنولوژی جهان و فناوری‌‏های جدید و تبادل تجارب برگزار می‌‏شد‌، ولی امسال بیشتر به مباحث سیاسی پرداخته شد.صادق زاده، با تاکید بر این که در این سمینار هیچ‌‏کدام از نمایندگان حضور نداشته‌‏اند، افزود: نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن در جلسه‌‏ای که با حضور معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری برگزار شد، انتقادات شدیدی را در مورد این موضوع مطرح کردند.

نماینده رشت‌، تاکید کرد: معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری هم خود نسبت به روند سمینار و نحوه دادن هدایا انتقاد داشت.گفتنی است.

در راهروهای مجلس یکی از افراد حاضر در این همایش به خبرنگاران‌، گفت: یکی از خانم‌‏های مدیر به عنوان لاغرترین و کوتاه‌‏ترین مدیر جایزه دریافت کرد.

وی‌، ادامه داد: قرار بود جوایزی به وزرای سابق وزارت مخابرات از جمله آقای عارف، متعمدی و... اهدا شود که چون هیچ‌‏یک از آنها حضور نیافتند، تصمیم گرفتند این جوایز را با ملاک چاق و لاغر و کوتاه و بلندی به مدیران اعطا کنند.