واشنگتن با «شکارچی استخوان» در شبکه سه

آخر هفته فیلم‌هایی چون «باغبان وفادار»، «مزرعه آفتابگردان»، «حمله کوسه ۲»، «شکارچی استخوان»، «تشریفات» و «کلاه پشمی» را می‌توانید از شبکه‌های مختلف به تماشا بنشینند. فیلم سینمایی «باغبان وفادار» به کارگردانی فرناندو میریس و بازی رالف فاینس و ریچل ویتس بر اساس رمانی از جان لوکاره ساخته شده و داستان یک فعال حقوق بشر را روایت می‌کند که پس از اطلاع یافتن از جریان آزمایش داروهای یک شرکت بزرگ داروسازی روی مردم فقیر آفریقا، به طرز مرموزی کشته می‌شود. این فیلم که هم به لحاظ فروش در گیشه سینماهای جهان و هم از نگاه منتقدان سینمایی جزو موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۰۵ بود، امروز از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود.

همچنین فیلم سینمایی «مزرعه آفتابگردان» فردا از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. «حمله کوسه ۲» هم عنوان فیلم سینمایی امروز شبکه سه است. این فیلم استرالیایی به کارگردانی دیوید بورس ساخته شده و در آن تورسن کای، نیکیتا آگر و دنی پل الکساندر ایفای نقش کرده‌اند. داستان این فیلم درباره حمله کوسه‌ای به ساختمان مرکز تحقیقات در کنار ساحل است.

فیلم سینمایی «شکارچی استخوان» روز جمعه و از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم آمریکایی به کارگردانی فیلیپ نویس ساخته شده و دنزل واشنگتن و آنجلینا جولی در آن بازی می‌کنند. داستان درباره قاتلی است که بر اساس کتابی مربوط به ۲۰ سال قبل دست به قتل‌های زنجیره‌ای می‌زند و در هر یک از آنها با استفاده از استخوان مقتولان علائمی را برای پلیس بر جای می‌گذارد که آنها را به محل جنایت بعدی راهنمایی می‌کند.

فیلم «تشریفات» هم روز جمعه دهم شهریور از برنامه سینما چهار پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی کلود شابرول و بازی ایزابل هوپر، ساندرین بونیر، ژاکلین بیسیه و ژان پیر کاسل ساخته شده و داستان آن درباره دختر جوانی است که در منزل خانواده‌ای ثروتمند برای خدمتکاری استخدام می‌شود.

فیلم سینمایی «کلاه پشمی» فردا از شبکه تهران پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره چارلی سرایدار میانسال آپارتمانی در محله فقیرنشین است. روزی یکی از ساکنان سیاهپوست آپارتمان به دلیل اینکه تبهکاران به دنبال همسرش هستند، دخترش را به چارلی می‌سپارد.