گزارش پرونده سه جنایت سیاه در تهران

گروه حوادث ـ تحقیقات قضایی و پلیسی درباره ماجرای ربوده شدن ۴ زن و دختر جوان آغاز شده است.

این چهار زن و دختر جوان در شکایت خود مدعی شده‌اند چند پسر آنان را ربوده و با تهدید کارد مورد تجاوز قرار داده‌اند.بررسی‌های پلیسی و قضایی درباره این شکایت‌ها در حالی انجام می‌گیرد که متهمان در دو مورد از شکایت‌ها از سوی پلیس بازداشت و تحت تحقیق قرار گرفته‌اند.متهمان بازداشت شده که سه پسر جوان هستند در دو فقره شکایت متهم به ربودن سه دختر جوان و تجاوز به عنف هستند.این در حالی است که هیچ یک از متهمان بازداشت شده ماجرای آدم‌ربایی را نپذیرفته و ادعا می‌کنند طعمه‌هایشان با رضایت خود با آنان همراه شده‌اند. یکی از دختران ربوده شده

نخستین شکایت

دختر جوانی در حالی که مضطرب و نگران بود با مراجعه به ماموران پلیس آگاهی تهران ادعا کرد دو پسر جوان او را به عنوان مسافر سوار خودروی پژو ۲۰۶ خود کرده و با تهدید کارد به منطقه خلوتی در جاده لشکرک کشانده‌اند.

براساس ادعاهای مطرح شده از سوی این دختر، ربایندگان او را با تهدید به مرگ مجبور کردند تا به نیت شوم آنان تن دهد.این دختر ۲۵ ساله در شکایت خود گفت: روز دوم مردادماه سال‌جاری هنگامی که در خیابان یادگار امام به انتظار خودروی مسافرکش بودم که یک خودروی ۲۰۶ در مقابلم توقف کرد. سوار شدم آنان با سرعت حرکت کردند. وقتی متوجه تغییر مسیرشان شدم خواستم اعتراض کنم که با تهدید کارد مرا مجبور به سکوت کردند. لحظاتی بعد وقتی به منطقه خلوتی در جاده لشکرک رسیدیم آنان به زور مرا مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس به من تجاوز کردند.

دو پسر جوان سپس مرا در کنار بزرگراه ر‌ها کرده و پا به فرار گذاشتند، ولی قبل از اینکه مرا از خودرو پیاده کنند کارت شناسایی یکی از آنان را برداشته بودم.

با ارائه این کارت شناسایی به پلیس، با دستور بازپرس توکلی از شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، اکیپی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با تحقیقات خود، عاملان آدم‌ربایی را ردیابی و بازداشت کنند.ماموران با توجه به سرنخ‌هایی که به دست آورده بودند دو پسر جوان را در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران ردیابی و بازداشت کردند.

یکی از متهمان که در یک فروشگاه لوازم خانگی مشغول به کار است پس از انتقال به دادسرای جنایی تهران گفت:‌چند روز قبل از حادثه هنگامی که مشغول شستن محوطه جلوی مغازه بودم با این دختر آشنا شدم. او شماره تلفن به من داد. چندی بعد با هم قرار گذاشتیم و او با میل و رغبت خود با ما همراه شد ولی بعدا به خاطر بروز اختلافاتی از ما شکایت کرد.

شکایت دوم

روز سی‌ام مردادماه سال‌جاری دو دختر جوان با مراجعه به ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی در شکایتی ادعا کردند که از سوی ۴ پسر جوان ربوده شده و تحت تهدید چاقو مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

این دو دختر در ادامه شکایت خود درباره چگونگی حادثه ادعا کردند: در خیابان ایستاده بودیم که یک خودروی پیکان ما را سوار کرد.

او پس از تهدید با کارد ما را به خانه‌ای برد. در آنجا او به همراه سه تن از دوستانش ما را مورد تجاوز قرار دادند.به گفته یکی از دختران ربوده شده، جوان دخترربا خواستگار سابق او بوده که به خاطر شنیدن پاسخ منفی از سوی وی دست به انتقام‌گیری به این شیوه زده است.با توجه به این سرنخ‌ها، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اکیپی از ماموران پایگاه ششم آگاهی تهران تجسس‌های گسترده‌ای را برای ردیابی متهمان آغاز کردند.با دستگیری جوان آدم‌ربا و انتقال او به دادسرای جنایی تهران تحقیق از وی از سوی بازپرس پرونده آغاز شد.وی ادعا کرد: مدتی قبل من در یک مانتوفروشی در جنوب‌ شرق تهران با این دختر آشنا شدم.به‌دلیل علاقه‌مندی به او به خواستگاریش رفتم ولی بعد از مدتی متوجه شدم او دختر موردنظر نیست، بنابراین خواستار پایان رابطه‌مان شدم. روز حادثه او به خانه‌ام زنگ زده و گفت می‌خواهند مرا ببیند. با موتورسیکلت به دنبالش رفتم. دوستش هم همراه او بود. آنها سوار موتورم شدند به خانه‌مان رفتیم. در آنجا به دنبال بروز جر و بحث آنها را کتک زدم. با توجه به این اظهارات دو دختر جوان برای معاینه به پزشکی قانونی معرفی شدند. کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات تخصصی خود اعلام کردند نشانه‌ای از تجاوز در دختران دیده نمی‌شود ولی آثار جراحت‌های زیادی در نقاط مختلف بدن آنها وجود دارد. از سوی دیگر ماموران پلیس با تحت‌نظر قرار دادن محل کار این دو دختر اعلام کردند که آنجا پاتوق دختران فراری است.

سومین شکایت

در سومین شکایت که از سوی زن خانه‌داری مطرح شد، وی ادعا کرده است روز یکم شهریور ماه سال‌جاری ساعت ۱۱ صبح زنگ در خانه‌مان به صدا درآمد.وقتی از پشت آیفون صحبت کردم مرد جوانی که خود را پیک پستی معرفی می‌کرد با گفتن نام و نام خانوادگی شوهرم ادعا کرد از طرف او برایم یک بسته آورده است. من در را باز کردم. بسته به‌گرفتم. سپس خواستم آن را روی میز بگذارم که ناگهان او با زور وارد خانه شد.

ابتدا کاردی را زیرگلویم گذاشت و سپس مرا به اتاق دیگری برد. بچه‌ام مدام گریه می‌کرد. دقایقی بعد مرد دیگری هم وارد خانه ما شد. آن دو با تهدید به اینکه اگر سر و صدا کنم خودم و بچه‌‌ام را خواهند کشت، در مقابل دیدگان وحشتزده پسرم مرا مورد تجاوز قرار دادند، سپس دست و پای مرا بسته و مقداری لوازم و طلا جواهرات با ارزش موجود در خانه را به سرقت بردند. به دستور بازپرس پرونده بررسی‌های قضایی درباره این حادثه تا دستگیری دو مهاجم ناشناس آغاز شده است.