آغاز بازجویی قضایی از مامور سهل‌انگار

گروه حوادث- صحنه شلیک مرگبار یک مامور پلیس به سوی دو کودک در محل وقوع حادثه بازسازی می‌شود. این حادثه ساعت ۱۶عصر سه‌شنبه ۱۸مهر ماه در حالی رخ داد که یک مامور پلیس از یگان امداد دادگستری تهران در جریان انتقال دو مجروم به زندان‌هایی در شهریار و کرج حادثه آفرید.بنابه این گزارش، مامور پلیس هنگام اعزام دو مجرم وقتی با فرار یکی از آنها روبه‌رو شد، بعد از تعقیب و گریز متهم فراری در یکی از خیابان‌ها، واقع در جنوب تهران با شلیک گلوله‌ای دستور ایست داد که مجرم بلافاصله ایستاده و مامور هنگام بردن متهم به داخل ماشین ناگهان گلوله از اسلحه پلیس شلیک شده که پس از برخورد به دیوار کمانه کرده و بعد از اصابت به پسربچه ۱۲ساله او را از پای درآورده و پسربچه ۵ساله‌ای را نیز مجروح کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، صبح روز گذشته به دستور بازپرس اصغرزاده، متهم برای انجام بازجویی‌های قضایی به شعبه دوم دادسرای جنایی احضار شد.

وی درباره صحنه وقوع حادثه گفت: من قصدی برای شلیک گلوله نداشتم، گلوله به صورت ناخواسته شلیک شد همه چیز یک حادثه بود.در ادامه این جلسه پدر قربانی حادثه خواستار اشد مجازات برای متهم پرونده شد و گفت: با اینکه پسرم قربانی یک حادثه تلخ بود، ولی هیچ یک از مسوولان پلیس برای دلجویی به خانه ما نیامدند و باعث تاثر بیشتر ما شد.پدر مجروح حادثه گفت: در اثر این حادثه پسرم مشکل تنفسی پیدا کرده و در بیمارستان از ما خواستند که او را به خانه ببریم، با اینکه هزینه جراحی پسرم سرسام‌آور است، تاکنون هیچ‌کس به ما کمکی نکرده است.

بازپرس اصغرزاده با اشاره به اینکه قرار است این حادثه بازسازی شود، گفت: به نظر من این حادثه قتل غیرعمد بوده و نتیجه بررسی کارشناسان و صاحب‌نظران نیز تاکید بر این نکته دارند و همگی بر این عقیده‌اند که شلیک گلوله به صورت تصادفی و اتفاقی بوده است.

به گزارش خبرنگار ما، متهم جهت تحقیقات تکمیلی روانه بازداشت شد.