گروه حوادث- سه پسر جوان در جریان سرقت یک خودرو به صورت صاحب آن اسید پاشیدند. این حادثه نیمه شب نهم آبان‌ سال‌جاری در منطقه اسلامشهر رخ داد. بنابر‌این گزارش، راننده یک خودرو پراید نیمه شب ۹ آبان سه پسر جوان را از منطقه اسلامشهر به مقصد تهران سوار کرد، در حالی که خودرو با سرنشینان در حال حرکت بودند ناگهان یکی از مسافران طنابی را به دور گردن راننده جوان انداخت و همدست دیگر او وقتی با مقاومت راننده روبه‌رو شد به صورتش اسید پاشید.

سارقان پس از پرتاب کردن راننده جوان به بیرون از خودرو، پراید او را با خود بردند.

چند روز از این جریان می‌گذشت که ماموران گشت انتظامی رباط‌کریم به سرنشین یک خودرو پراید مشکی مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار دادند. در جریان این تحقیقات راننده پراید اعتراف کرد که مدتی قبل این خودرو را با همدستی دو تن دیگر از دوستانش به سرقت بردند.

به گزارش خبرنگار ما، صبح روز گذشته این متهم برای انجام بازجویی‌های قضایی به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران انتقال داده شد.

وی درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: وقتی با مقاومت راننده خودرو روبه‌رو شدیم هر کدام از ما با ضربات چاقو سعی کردیم او را از پای درآوریم. ولی همچنان مقاومت می‌کرد تا اینکه یکی از دوستانم به صورتش اسید پاشید.

با توجه به این اعترافات و نشانی‌هایی که این متهم از همدستانش در اختیار پلیس قرار داد، اقدامات پلیسی برای دستگیری آنان ادامه دارد. متهم بازداشت شده با صدور قرار قانونی در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت.