اکبر عبدی و محمود فرهنگ در نمایش «پنجره فولاد»

اکبر عبدی بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون که در ماه‌های اخیر حضور پررنگی در تئاتر داشته، این بار نیز قرار است با یک نمایش با مایه‌های مذهبی در جشنواره تئاتر رضوی روی صحنه ظاهر ‌‌شود.

این دومین همکاری اکبر عبدی و مهدی متوسلی است. نخستین بار عبدی با حضور در نمایش «از خاک تا افلاک» نوشته مهدی متوسلی و کارگردانی محمود فرهنگ پس از سال‌ها پا به عرصه تئاتر گذاشت و در این نمایش در نقش یک رزمنده جنگ تحمیلی ظاهر شد.

عبدی پس از ایفای نقش در این نمایش، کارگردانی و بازیگری نمایش«اکبرآقا آکتور تئاتر» را به عهده گرفت. این نمایش که دارای مضمونی طنز است، با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و هم‌اکنون نیز روی صحنه است.

اما حضور وی تنها به این دو نمایش محدود نشد. او که نشان داده در تئاتر نیز می‌تواند محبوبیت خود را همچون سینما حفظ کند، این بار قصد دارد در نمایشی با عنوان «پنجره‌ فولاد» نوشته و به کارگردانی مهدی متوسلی در جشنواره تئاتر رضوی حضور یابد که موضوع این نمایش نیز قطعا مرتبط با امام رضا(ع) است.

در این کار به جز عبدی، محمود فرهنگ، اسدا... بابایی، مرضیه صدرایی، محمود راسخ‌فر و حدود ۴۰ بازیگر دیگر حضور دارند.

به گفته مهدی متوسلی این نمایش قرار است به مدت پنج روز در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر و در ایام جشنواره تئاتر رضوی روی صحنه برود.