مصرف بنزین کشور در هفته گذشته (۴ تا ۱۰ آذرماه) ۸/۵۲۰میلیون لیتر بود که از متوسط مصرف روزانه ۴/۷۴میلیون لیتر حکایت می‌کند. به گزارش ایسنا، براساس آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گازوئیل مصرف شده در مدت مشابه ۴/۶۲۶میلیون لیتر بوده که معادل متوسط مصرف روزانه ۴/۸۹میلیون لیتر است. بیشترین مصرف بنزین کشور مربوط به روز سه‌شنبه (۷ آذر) با ۸/۷۲میلیون لیتر و بیشترین مصرف گازوئیل مربوط به روز پنج‌شنبه (۹ آذر) با ۲/۹۳میلیون لیتر بوده است.

براساس این گزارش، مصرف گازوئیل کشور از روز سه‌شنبه به بعد به بیش از ۹۱میلیون لیتر افزایش یافته که به نظر می‌رسد با توجه به سرمای زودرس امسال و برای جلوگیری از افت فشار سوخت نیروگاه‌ها این مقدار گازوئیل برای تامین سوخت مایع به آنجا منتقل و ذخیره‌سازی شده است. همچنین آمار استان تهران در هفته گذشته، مصرف بنزین ۸/۹۸ (متوسط روزانه ۴/۹) و گازوئیل ۱/۶۹ (متوسط روزانه ۹/۸) میلیون لیتری را نشان می‌دهد که بیشترین مصرف بنزین استان تهران نیز مربوط به روز پنج‌شنبه (۹ آذر) با ۹/۱۴ و گازوئیل مربوط به روز سه‌شنبه (۷ آذر) با ۹/۲۲میلیون لیتر بوده است.

مصرف بنزین کشور در هفته گذشته نسبت به هفت روز پیش از آن ۳/۱۱میلیون لیتر افزایش داشته است، به گونه‌ای که از ۵/۵۰۹ به ۸/۵۲۰میلیون لیتر افزایش یافته است. همچنین مصرف گازوئیل نیز از ۳/۵۶۱به ۴/۶۲۶ میلیون لیتر رسیده که از افزایش ۱/۶۵میلیون لیتری آن خبر می‌دهد.