ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان «اسلامشهر» استان تهران قاچاقچی حرفه‌ای را که اقدام به قاچاق لوازم خانگی می‌کرد، دستگیر و چند هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق از وی کشف شد. سرهنگ «حمید اندرز چمنی»، رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان تهران در تشریح این خبر افزود: اوایل آذر ماه سال جاری به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در پوشش‌های مختلف اقدام به قاچاق انواع لوازم خانگی از مرزهای کشور به استان تهران می‌نماید، سریعا پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات به عمل آمده از سوی ماموران مشخص شد که فرد مورد نظر با مخفی کردن کالاهای قاچاق در انباری واقع در نقطه دور از شهر و مکان خلوت، آنها را به صورت عمده در بین فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی به فروش می‌رساند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان تهران در ادامه اظهار داشت: در پیگیری‌های بعدی، پلیس با فعال کردن منابع و مخبران و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی سرانجام در مورخ ۱۰ آذرماه سال‌جاری مخفیگاه کالاهای قاچاق را در پل «آرین» شهرستان اسلامشهر شناسایی کرد.

بدین ترتیب در پی تعقیب و مراقبت‌های لازم، پس از حضور قاچاقچی حرفه‌ای لوازم خانگی در انبار مورد نظر‌، ماموران مبارزه با قاچاق کالا فعالیت پلیسی خود را آغاز و طی یک عملیات غافلگیرانه قاچاقچی مورد نظر به نام «طوفان» را دستگیر کردند.

سرهنگ «اندرزچمنی» افزود: در بازرسی از انبار فوق ۴۴۹۶ دستگاه جارو برقی، ۳۰۰۸ دستگاه لباسشویی، ۹۱۴ دستگاه تلویزیون و ۵۰۲ دستگاه ماکروفر که همگی قاچاق می‌باشند، کشف و ضبط شد.

بنا به گفته سرهنگ «اندرزچمنی» رییس مرکز اطلاع‌رسانی استان تهران، تحقیقات در این خصوص جهت روشن شدن کامل موضوع همچنان ادامه دارد.