سوال‌های نماینده بجنورد از وزیر ارتباطات به صحن علنی مجلس ارجاع شد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از ارجاع سه سوال «اسماعیل گرامی مقدم» نماینده‌بجنورد از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صحن علنی مجلس، به‌علت قانع‌نشدن وی از پاسخ‌های وزیر خبر داد. «رمضانعلی صادق‌زاده»، در گفت‌وگو با ایرنا، گفت: «محمد سلیمانی» وزیر ارتباطات بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه این کمیسیون برای پاسخ به این سوال‌ها حاضر شد.

وی گفت: سوال‌های «گرامی‌مقدم» درباره ‌عقب بودن ایجاد دفاتر ICT روستایی از برنامه، پایین بودن ضریب نفوذ تلفن‌همراه وثابت در استان خراسان شمالی و عزل و نصب هیات‌مدیره مخابرات در این استان بود. رییس کمیته ‌مخابرات مجلس گفت که وزیر ارتباطات در این جلسه اعلام کرد، این وزارتخانه درحال تلاش برای ایجاد دفاتر ICTروستایی و افزایش ضریب نفوذ تلفن‌های ثابت و همراه این استان براساس برنامه‌ریزی انجام شده است.

به ‌گفته نماینده رشت در مجلس، وزیر ارتباطات همچنین تاکید کرد برای عزل و نصب مدیران معیارهایی وجود دارد و براساس این معیارها اقدام می‌شود.

صادق‌زاده، گفت: در این جلسه «سید سبحان حسینی» نماینده گرگان نیز سوال خودرا از وزیر ارتباطات پس گرفت و مقرر شد سوال یک نماینده دیگر به دلیل حضور نداشتن وی، بعدا مطرح شود.