استخدام مهندس برق

شرکت توسعه نیروگاه‌ها و صنایع پارسیان از مهندسان برق با گرایش قدرت یا الکترونیک برای نظارت بر عملیات نصب و راه‌اندازی تابلوهای فشار متوسط و فشار ضعیف و کابل‌کشی و سایر تجهیزات مرتبط برای کارگاه‌های جهرم و اردبیل با حداقل ۲سال سابقه فعالیت کارگاهی دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۲۲۰۵۵۵۸۸-۰۲۱ یا پست الکترونیکی info@parsianpower.com ارسال کنند. استخدام لیسانس طراحی صنعتی، گرافیک و عکاسی

یک شرکت بزرگ صنعتی تولیدی برای بخش طراحی و مدل‌سازی خود از یک نفر لیسانس طراحی صنعتی مسلط به طراحی سه‌بعدی با کامپیوتر، یک نفر بامدرک لیسانس گرافیک یا نقاشی و یک نفر با مدرک لیسانس عکاسی دعوت به همکاری می‌کند. همه این افراد باید دانشجوی ترم آخر یا فارغ‌‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر دولتی باشند. واجدان شرایط می‌توانند تا ۳۰ بهمن‌ماه مشخصات و سوابق خود را به همراه یک قطعه عکس به صندوق پستی ۵۳۸-۱۵۱۷۵ ارسال کنند.

استخدام مهندس نقشه‌بردار

شرکت ژئوتک از مهندس نقشه‌بردار با مدرک لیسانس یا فوق‌لیسانس با حداقل ۵سال سابقه کار و تسلط کامل به زبان انگلیسی دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۸۸۷۹۳۵۱۴ یا پست الکترونیکی info@geotech-co.com ارسال کنند.

استخدام مدیر تولید، مدیر پروژه و ...

یک شرکت معتبر تولیدی واقع در صفادشت شهریار از مدیر تولید با مدرک مهندسی مکانیک با حداقل ۱۰سال تجربه در زمینه ساخت تجهیزات پالایشگاهی و نیروگاهی و مدیر پروژه با مدرک مهندسی مکانیک با حداقل ۱۰سال سابقه در زمینه ساخت تجهیزات تحت فشار استین لس‌استیل و مدیر امور اداری با ۱۵سال سابقه کار مرتبط دعوت به همکاری می‌کند. متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به شماره فکس ۴۴۵۰۳۵۴۷ ارسال کنند.