مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: فرصت برای گفتن زیاد است، اگر مصلحت باشد مطالب را در آینده می‌توان گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور وزیر رفاه و شورای معاونین آن وزارتخانه در سازمان تامین اجتماعی مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد. در این مراسم، داود مددی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سخنان بسیار کوتاهی با اعلام این مطلب که در این مسیر با صدق وارد شده و با صدق خارج می‌شود، از ریاست جمهوری در شرایطی که غالب راهبردها و خط مشی دولت نهم در این سازمان متبلور شده بود، در سپردن این مسوولیت به وی در این مدت، سپاسگزاری کرد. وزیر رفاه و تامین اجتماعی نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتقاد دارم به منظور داشتن سازمانی قوی، در این سازمان نباید مدیریت کمتر از ۱۰ سال باشد و مدیر بتواند طی دو برنامه، ماموریت‌ها را برنامه‌ریزی کند. عبدالرضا مصری با بیان اینکه این جلسه یک جلسه مقدماتی در تودیع مددی است، اضافه کرد: انشاء ا... در آینده نزدیک در یک مکان وسیع و گسترده به طور کامل و با حضور مقامات و مسوولان از خدمات ایشان به شایستگی تجلیل می‌شود.

مصری، با تاکید بر این که مددی یکی از مدیران موفق نظام هستند و در زمان مدت تصدی در سازمان منشا خدمات شایان توجهی بودند افزود: باید از تلاش‌های ایشان به طور مطلوب و در خور شان ایشان قدردانی شود و حتما از وجودشان در نظام استفاده شود.مصری در ادامه عنوان کرد: با توجه به سابقه حضور ضیایی در شورای‌عالی رفاه و تامین اجتماعی و همکاری مستمر ایشان در طول یک و نیم سال اخیر با مددی و آشنایی نامبرده با ساز و کارهای نظام بیمه ای، ایشان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تصدی این مسوولیت بوده و از این رو این مسوولیت سنگین به ایشان واگذار شده که آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان دارم.در ادامه این مراسم، حسینعلی ضیایی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: بر همه ما واجب است که برای پیاده کردن اهداف عالیه سازمان کمک کنیم.

ضیایی گفت: من حضور خود را در مجموعه وزارت رفاه مدیون مهندس مددی هستم، اگر چه به طور رسمی توسط وزیر قبلی رفاه معرفی شدم.

وی اظهار داشت: سابقه بیش از ۲۵‌ساله آشنایی ما از سال ۱۳۶۱، موجب شده که همیشه از راهنمایی ایشان استفاده کنم و امیدوارم که در آینده نیز استمرار یابد.