یک عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت‌‏ا... جنتی وقت کافی برای مطالعه در مورد مسائلی که باید در نماز جمعه بیان کنند، نمی‌‏گذارد. سیدرضا اکرمی در گفت‌‏وگو با ایلنا، با اشاره به حضور خود در آیین نماز جمعه هفته گذشته تهران، گفت: خطبه‌‏های این هفته بسیار ساده و معمولی بود. وی افزود: آیت‌‏ا... جنتی مسائل سیاسی را به صورت بسیار ناقص و عجولانه طرح کرد، به طوری که در هنگام خطبه ‏گفت این مطالب زمان زیادی می‌‏برد و فرصت کافی برای بیان کردن همه آنها وجود ندارد.

وی افزود: طرح مسائلی که رای‌‏دهندگان به رقیب احمدی‌‏نژاد را آزرده کند، درست نیست و آیت‌‏ا... جنتی می‌‏بایست اگر می‌‏خواست درباره آقای احمدی‌‏نژاد صحبت کند، از نظر موضع قانونی صحبت کنند که ایشان رییس‌‏جمهوری است و همه باید از او حمایت کنند، نه اینکه زخم‌‏های گذشته را باز کنند و به خواب و نذر و گریه متوسل شوند و جایگاه ریاست‌‏جمهوری را با این سخنان پایین بیاورند.

اکرمی گفت: من همان جا که خطبه‌‏ها را می‌‏شنیدم، دیدم که خود نمازگزاران نماز جمعه بعد از شنیدن داستان آن خواب راننده تاکسی که درباره رای دادن به احمدی‌‏نژاد عنوان شده بود، ناراحت شدند.