فیلم «دزدان دریایی» امشب در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. این فیلم محصول دو کشور فرانسه و تونس در سال ۱۹۸۶ است و به کارگردانی «رومن پولانسکی» ساخته شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون والتر ماتاو، کریس کمپیون و فردلی مین بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «ستاره‌های سوخته» فردا ساعت ۱۶ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «سیروس الوند» ساخته شده و بازیگرانی چون نگار جواهریان، علیرضا غفاری، سحر زکریا، خاطره حاتمی، سعید پیردوست، سهیلا رضوی و مهدی میامی در آن بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جنس پریشانی» محصول کشور ایران است و فردا ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

بنابر این گزارش، این فیلم سینمایی به کارگردانی «مانلی شجاعی فرد» ساخته شده و «افسر اسدی» در آن ایفای نقش می‌کند.

فیلم سینمایی «روپیه» محصول سال ۲۰۰۳ کشور هند است که به کارگردانی «که‌راگوندرا رائو» ساخته شده است.

این فیلم امشب ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سوم پخش خواهد شد.

در این فیلم بازیگرانی چون گویندا وجوهی چاولا بازی کرده‌اند و داستان سه دوست قدیمی به نام‌های راوی ، کوتو و ویجی است که با همسرانشان در همسایگی یکدیگر زندگی میکنند و هر سه آنها در یک محل مشغول به کار هستند و ...

فیلم سینمایی «اسکن» محصول سال ۸۶ گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیماست که به کارگردانی «کامران قدکچیان» ساخته شده است.

این فیلم فردا ساعت ۱۰:۳۰ پخش خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی چون جهانبخش سلطانی، امیر حسین صدیق،سمیرا گودرزی و سمیرا سیاح بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «آنتوان فیشر» فردا ساعت ۲۲:۳۰ در قالب صد فیلم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. این فیلم سینمایی محصول کشور آمریکاست که به کارگردانی «دنزل واشنگتن» ساخته شده است. در فیلم سینمایی آنتوان فیشر بازیگرانی چون درک لوک، مالکوم دیویدکلی، دنزل واشنگتن و کری هاجز بازی کرده‌اند و در خلاصه آن آمده است: فیشر، یک ملوان سیاهپوست نیروی دریایی است که در محیط کار بشدت پر خاشگر است، او را به یک روانشناس معرفی میکنندتا او را روانکاوی کند.

فیلم سینمایی «باغ‌های کندلوس» به نویسندگی و کارگردانی «ایرج کریمی» در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهارم سیما پخش خواهد شد. بنابر این گزارش، این فیلم که ۸۵ دقیقه زمان دارد و بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، خزر معصومی، مسعود کرامتی، بهناز جعفری، احسان امانی، محمد ناجی، شاهرخ فروتنیان و فریبا کامران در آن بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی «محافظ» محصول کشور آمریکا فردا ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش خواهد شد.