گروه ۱۱نفره‌ منتخب اصولگرایان، نام شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان را در جلساتی که با هم داشتند برای فعالیت‌های خود انتخاب کرده‌اند.

یک عضو گروه منتخب شش نفره‌ اصولگرایان به ایسنا گفت: گروه ۱۱ نفره‌ اصولگرایان جلساتی را برگزار کرده‌اند و در صورت تصویب، اسامی ۵ نفری که به عنوان مرضی‌الاطراف معرفی شده‌اند، اعلام خواهد شد. شهاب‌الدین صدر با بیان اینکه این گروه ۶ نفره از سه جریان منتخب اصولگرایان انتخاب شده‌اند و سعی دارند با وحدت و همدلی امور را به پیش ببرند، افزود: اصولگرایان تلاش دارند با وحدت کامل در انتخابات شرکت کنند. اما یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در حال حاضر سیاست اصولگرایان این است که نام پنج نفر مرضی‌الاطراف را اعلام نکند. ابوالقاسم رئوفیان با بیان اینکه تصمیماتی که این گروه ۱۱ نفره با عنوان شورای مرکزی جبهه‌ متحد اصولگرایان اتخاذ خواهند کرد مورد قبول اصولگرایان خواهد بود، افزود: در حقیقت بنا نداریم در حال حاضر نام این پنج نفر را اعلام کنیم.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تشکیل گروه ۱۱ نفره‌ منتخب اصولگرایان از این گروه به عنوان گروهی جامع و مانع یاد و تاکید کرد: تقریبا تمام گروه‌های اصولگرا، تصمیمات این گروه را پذیرفته‌اند. محمدرضا باهنر با تاکید بر اینکه این گروه ۱۱ نفره به طور کاملا دموکراتیک انتخاب شده و کارها را جلو می‌برند، عنوان کرد: در این گروه، هم چهره‌های باسابقه و کاریزماتیک حضور دارند و هم جوانان و این مجموعه منتخب اختیار دارند که تصمیم بگیرند.