منوچهر منطقی در خصوص شایعات مطرح مبنی بر تغییر مدیریت در شرکت ایران خودرو توضیح داد.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو در خصوص برخی از اخبار منتشره مبنی بر انتصاب معاون عمرانی وزارت کشور بر مدیریت این شرکت ضمن تکذیب شایعه‌های فوق اظهار کرد: تا به حال در این‌باره با من صحبتی نشده است. تغییر و تحول مدیریتی در هر رده‌ای باید اتفاق بیافتد منتهی در این رابطه چند روش وجود دارد.

منطقی خاطرنشان کرد: یک زمان تغییر مدیریت مربوط به شرکتی است که عملیات روتینی را انجام دهد، کارش تولید انبوه است و نیازی به نوآوری ندارد.

وی افزود: تغییر ناگهانی مدیریت در چنین مجموعه‌ای مشکلی را به وجود نمی‌آورد و ممکن است اندکی بر روی بهره‌وری اثرگذار باشد.

مدیرعامل ایران‌خودرو یادآور شد: ممکن است تغییر مربوط شرکتی کوچک اما پویا باشد تغییر مدیریت ناگهانی در چنین شرکتی نیز اثراتی بر روی بهره‌وری خواهد داشت.

منطقی در عین حال شرایط تغییر مدیریت در یک شرکت بزرگ و پویا را متفاوت دانست و گفت: تغییراتی ناگهانی مدیریت ضربات سنگینی را به چنین شرکت‌هایی وارد می‌آورد.

وی تاکید کرد: هنگامی که در دنیا برای تغییر مدیریت شرکت‌های بزرگ و پویا تصمیم‌گیری شود این تصمیم از شش ماه قبل اعلام شده و مدیر جدید در این پروسه زمانی فرصت دارد تا بر روی کارهای مهم تسلط پیدا کند.

منطقی اضافه کرد: اگر تغییر مدیریت در ایران خودرو تدریجی باشد آمادگی دارم در یک پروسه زمانی اطلاعات را به مدیر بعدی منتقل کنم.

صفحه خودرو را هم بخوانید