حاتمی و بهداد مقابل دوربین صدرعاملی

نگاه سوم- رسول صدرعاملی که سال گذشته فیلم «شب» از مجموعه «شهری که دوست می‌دارم» را با حضور امین حیایی، عزت‌ا... انتظامی و خسرو شکیبایی ساخت، توانست برای قسمت دوم این فیلم با نام قبلی «عطیه» مجوز ساخت بگیرد. این فیلم که «هر شب، تنهایی» نام دارد در مراحل پیش تولید به سر می‌برد و ساخت آن در چند روز آینده در مشهد آغاز خواهد شد.

فیلمنامه این فیلم که دومین فیلم سینمایی از مجموعه‌ فیلمنامه‌های «شهری که دوست می‌دارم» است، توسط کامبوزیا پرتوی به نگارش درآمده است و قرار است لیلا حاتمی و حامد بهداد به همراه دختر کودکی که از ترکمن انتخاب شده است، مقابل دوربین بروند.

داستان این فیلم قصه زن و شوهر جوانی است که در سفری سه روزه به مشهد مقدس می‌روند. زن نویسنده یک برنامه زنده خانوادگی رادیویی است که هر روز طی یک برنامه زنده ‌رادیویی به زن و شوهرها توصیه بهتر زندگی کردن و چگونه خوشبخت بودن را می‌دهد، اما او خود دچار مشکلی است که به نظر می‌رسد هیچ‌کس نمی‌تواند کمک‌اش کند، همسرش او را عاشقانه دوست دارد و تلاش می‌کند همسرش را کمک می‌کند.

مهمان‌دار‌به عنوان فیلم‌نامه بعدی فلیمبرداری خواهد شد و دست‌اندرکاران در تلاش هستند که این سه‌گانه را به جشنواره فیلم فجر امسال برسانند.