نگاه سوم- بینندگان برنامه «کوله پشتی» چند شبی است که این برنامه را بدون فرزاد حسنی تماشا می‌کنند. در این چند روز شایعات بسیاری در این زمینه شکل گرفته است و برخی از رسانه‌ها از اخراج فرزاد حسنی از صداوسیما خبر می‌دهند. مشکلات این مجری از زمانی شروع شد که در برنامه کوله‌پشتی به عنوان مجری مقابل سردار رادان، فرمانده نیروی انتظامی نشست و گفت‌وگویی پرحاشیه را رقم زد. پس از آن برنامه خبرهای بسیاری از حذف این مجری از «کوله‌پشتی» به گوش می‌رسید و این اتفاق از اوایل این هفته رخ داد و امیرحسین مدرس جانشین این مجری شد.

روز دوشنبه مرتضی تمدن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر ایرادی به برنامه کوله‌پشتی وارد است، باید متوجه مدیران این برنامه باشد و آنان در این خصوص پاسخگو باشند.

عضو هیات نظارت بر سازمان صداوسیما ابراز کرد: در هیات نظارت بر صدا و سیما هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر اخراج یا القای افراد اتخاذ نمی‌شود و این هیات تنها نظر مشورتی خود را به رییس سازمان صدا و سیما ارائه می‌دهند.

وی گفت: نظر هیات نظارت بر صدا و سیما درباره برنامه کوله‌پشتی به رییس سازمان صدا و سیما اعلام شده است و از سوی رییس سازمان هم تصمیم برای اخراج حسنی صورت نگرفته است. یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: جابجایی فرزاد حسنی از برنامه کوله‌پشتی به برنامه‌های دیگر یک تصمیم صرفا مدیریتی و درون سازمانی بوده و هیچ ارتباطی با مباحث اخیر بعد از برنامه مربوط به حضور سردار رادان ندارد.

اگرچه مقامات مختلف شایعه اخراج این مجری را رد می‌کنند ولی این تصمیم را می‌توان در برنامه کوله‌پشتی مشاهده کرد.