سایت رجانیوز از حامیان سابق دولت محمود احمدی نژاد نوشت: چند هفته پس از انتشار خبر تصمیم دولت برای برگزاری یک میتینگ در استادیوم 100 هزار نفری آزادی تهران، جزئیات جدید به‌دست آمده، حاکی‌ است که قرار است این برنامه روز پنج‌شنبه آینده در استادیوم آزادی برگزار شود.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی رییس سازمان میراث فرهنگی، این میتینگ در روز پنج‌شنبه 29/1/92 در محل استادیوم آزادی با حضور بیش از یکصد هزار نفر از اعضای سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف سراسر کشور تحت عنوان جشن و مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی برگزار خواهد شد. انتخاب پوشش تقدیر از برگزارکنندگان سفرهای نوروزی در حالی‌ است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است که از کاندیدای انتخاباتی جریان انحرافی نیز با وجود اینکه مسوولیت کنونی او هیچ ارتباطی به این همایش ندارد، رونمایی شود.

رجانیوز همچنین کسب اطلاع کرد که کلیه هزینه‌های مربوط به ساخت جایگاه، نور، صدا، تصویربرداری، دعوت از هنرمندان، موسیقی، مجری، قاری، تبلیغات محیطی، چاپ کارت‌های دعوت و هزینه‌های مرتبط از محل یکی از مراکز وابسته به سازمان میراث فرهنگی تامین شده که حدود بیش از 800 میلیون تومان برآورد شده است.