فیلم‌های محکوم به سوء‌ظن، گزارش یک اعدام، علت مرگ، روشنایی دریا، بیگانگان در ترن، یکشنبه طولانی نامزدی و شمشیرزنان جوان در پایان هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی «محکوم به سوء‌ظن» امروز در قالب برنامه سینما یک از شبکه اول پخش می‌شود. آروین وینکلر سال ۱۹۹۱ این فیلم را در ژانر درام بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش ساخت و در آن رابرت دنیرو، آنت بنینگ، جرج آونت، پاتریشا وتیگ، سام وانامیکر، لوک ادواردز، کریس کوپر و بن پیاتزا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی «گزارش یک اعدام» به کارگردانی ابراهیم شیبانی فردا از شبکه یک پخش می‌شود و داستان درباره جوانی است که به اتهام قتل همسرش محکوم به زندان می‌شود، اما آنجا با زنی آشنا می‌شود که او را تشویق به فرار می‌کند. زن جوان از زندان می‌گریزد و پس از دو سال موفق می‌شود اسباب بی‌گناهی خود را فراهم کند. او پس از تبرئه شدن با وکیلش یک زندگی تازه را آغاز می‌کند،

در حالی که ...

در «گزارش یک اعدام» که از محصولات شبکه اول به تهیه‌کنندگی علیرضا رییسیان است، بهنوش طباطبایی، مهدی پاکدل، فاطمه نقوی و سعید داخ بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «بازی نهایی» امروز ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول آلمان و داستان آن درباره یک گروه سارق است که به صندوق یک استادیوم ورزشی دستبرد می‌زنند.

فیلم سینمایی «علت مرگ» هم امروز ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم محصول کانادا است، سال ۲۰۰۰ به کارگردانی مارک اس گرینر ساخته شده و پاتریک برگین، ماکسیم روی و جان سیورنس در آن بازی کرده‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: پسرعموی شهردار بالتیمور به قتل می‌رسد. مسوولان این پرونده تیلور لوئیس معتقد است زن لوک در قتل او نقشی نداشته و این موضوع را ثابت می‌کند.

فیلم سینمایی «بیگانگان در ترن» به کارگردانی آلفرد هیچکاک فردا ساعت ۲۲:۳۰ در قالب برنامه صد فیلم از شبکه سه پخش می‌شود. فیلمنامه این اثر بر مبنای رمانی از پاتریشیا‌های اسمیت نوشته شده و در آن فارلی گرینجر، رابرت واکر، روت رومن، لوی ج. کارول و پاترشیا هیچکاک به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «روشنایی دریا» فردا ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی حسن لفافیان با حضور فاطمه گودرزی، عبدالرضا اکبری، عبدالرضا زهره کرمانی و فخرالدین صدیق شریف ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده: به دلیل نشت یک لوله گاز نیروگاه در عمق چهل متری دریا، جزیره کیش با خطر خاموشی رو‌به‌رو است. متخصصان معتقدند باید از نیروهای خارجی کمک گرفت، ولی ...

فیلم سینمایی «یکشنبه طولانی نامزدی» ساخته ژان پی یر ژونه فردا در قالب برنامه سینما چهار پخش می‌شود. در این فیلم ۱۳۳ دقیقه‌ای اودری توتو، گاسپار اولیل، دومینیک پینون، شانتال نوورت و آندره دوسولیه به ایفای نقش پرداختند. داستان این فیلم درباره پنج سرباز فرانسوی در جبهه جنگ جهانی اول است که متهم به این هستند که برای گریز از جنگ عمدا خود را زخمی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «شمشیرزنان جوان» جمعه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی ران الیور و ریچارد مارتین با بازی مارک هیلدرث و زاک سانتیاگو ساخته شده و روایتگر ژاکلین و ژرار خواهر و برادری است که علاقه زیادی به شمشیرزنی دارند و پدرشان به خاطر این موضوع از آنها دلگیر است.