نماینده ایلام، گفت: آن چه درباره تغییر ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان شنیده‌ام، به معنی تعطیلی کامل امور است.

داریوش قنبری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که آن چه از این تغییر بر می‌آید کاهش دو و نیم ساعته در ساعات کاری ادارات است، افزود: علاوه بر این معمولا در زمان نماز نیز کار اداره‌ها طبق روال بیش از یک ساعت به حالت تعطیلی در می‌آید که با اضافه شدن این دو ساعت عملا تعطیلی کار در ادارات رقم خواهد خورد. وی خاطر نشان کرد: این حرکت آسیب اقتصادی سنگینی بر اقتصاد کشور می‌تواند وارد کند. ضمن این که دولت از موسسات خصوصی نیز درخواست داشته است که کار خود را با ساعت کاری ادارات هماهنگ کنند. اگر این اتفاق نیز بیافتد خسارات و صدمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌شود.

قنبری با بیان این که نیاز به این تغییر ساعت کار اداره‌ها که بی‌سابقه بوده است به هیچ‌و‌جه احساس نمی‌شد، گفت: اگر ساعات ادارات همچون روال سال‌های قبل ادامه پیدا می‌کرد بهتر بود و نگرانی‌ها و دغدغه‌های اینچنینی را نیز به دنبال نداشت.

نماینده مردم ایلام در مجلس همچنین با اشاره به اینکه احساس می‌شود دولت به خاطر کاستن از فشار ترافیکی اقدام به این کار کرده است، ابراز عقیده کرد: دولت می‌خواهد با این اقدام به نحوی ترافیک شهرها که با آغاز فعالیت مدرسه‌ها تشدید می‌شود را کم کند، اما این راه مناسبی نیست و باید راه‌حل‌های منطقی‌تر و بهتری اندیشیده شود.