نگاه سوم- سومین نمایشگاه تایپوگرافی اسماالحسنی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در خانه هنرمندان افتتاح شد. سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه تایپوگرافی اسما الحسنی که در خانه هنرمندان برگزار شد، یکی از سنت‌های فرهنگ ایرانی و اسلامی را بهره‌گیری از نام خدا پیش از شروع هرکار بیان کرد و برپایی این نمایشگاه را باتوجه به هنرمندان متعهد و اسلامی بودن ایران مناسب ارزیابی کرد: «آنچه باعث برتری انسان شد، علم به اسما بود.

در نمایشگاه اسما الحسنی نیز زمان و موضوع کارها به یکدیگر ارتباط دارند.»

در ادامه نیز علی معلم دامغانی به سخرانی در این زمینه پرداخت و پس از آن، برندگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

هیات داوران به منظور تشویق استعدادهای نو با یک میلیون و پانصد هزار ریال از محمدرضا اسلام‌پرست، محمدرضا چیت‌ساز و علی چکاو تقدیر کرد.

هما دلواری هم برای نگاه بکر و تازه در تلفیق نقوش و سبک‌های اسلامی و بکارگیری تصویرسازی نوشتاری در خلق حروف نگاری موفق به دریافت مقام سوم شد.

محمد اعتمادی با اثری به نام «احسن الخالقین» به دلیل استفاده بصری از حروف سنتی کوفی بنایی در طراحی نوشتار و ساختار موجز، مدرن و تصویری پوستر جایزه نفر دوم را دریافت کرد و عبدالحید زنگانه با پوستر «خیرالزاقین» به خاطر هماهنگی معنا، ساختار بصری و بیان تصویری ساده و مفهومی ارتباط با مخاطب جایزه نفر اول را از آن خود کرد.

اما جایزه ویژه مجمع طراحان شامل دیپلم افتخار و ۱۵میلیون ریال وجه نقد به طور مشترک به هما دلواری و محمدرضا چیت‌ساز تعلق گرفت.

کوروش پارسانژاد، مهدی سعیدی، فرزاد ادیبی، سیدحسن موسی‌زاده و پریسا تشکری هیات داوران این نمایشگاه را تشکیل می‌دادند.