گروه بین‌الملل: پلیس فرانسه در نهایت پس از طی یک روز طولانی تعقیب و گریز و داستان گروگانگیری اعلام کرد که موفق به کشته شدن دو تن از مظنونین حادثه شارلی ابدو شده است. روز جمعه‌ در شرایطی که در شمال شرق پاریس، عملیات دستگیری برادران قواشی آغاز شده بود یک گروگانگیری در کارگاه چاپ و نشر حکایت از این داشت که برادران قواشی در حال فرار بوده که پس از شناسایی پلیس، مجبور به گروگانگیری در این کارگاه شده‌اند. در شرایطی که خبرها روی شرق پاریس متمرکز شده و از کشته شدن گروگانگیر شرق پاریس خبر می‌آمد، گزارش شد که نیروهای امنیتی فرانسه توانسته‌اند با حمله به محل گروگانگیری نخست، مظنونین حادثه شارلی ابدو را از پای درآورند. لحظاتی بعد سی‌ان‌ان در گزارشی زنده از این حادثه خبر داد که مظنونان حادثه شارلی ابدو با چندین انفجار مهیب کشته شده‌اند. پلیس فرانسه می‌گوید که یقین دارد این دو برادر از عاملین حمله به محل مجله شارلی ابدو بوده‌اند. این در شرایطی است که سایت روزنامه لوموند گزارش داد که گروگانگیر محل دوم در شرق پاریس‌(سوپر‌مارکت کوشر) نیز به دست پلیس کشته شد.

نیروهای پلیس اعتقاد دارند که بین این دو حادثه ارتباط مستقیم وجود داشته و این دو حادثه گروگانگیری به هم مربوط بوده‌اند. برخی از سایت‌های خبری از جمله ای‌بی‌سی‌ نیوز گزارش داد که گروگانگیر سوپرمارکت کوشر از مقامات پلیس خواسته بود که آنها اجازه دهند برادران قواشی از محاصره در آیند تا بتوانند از دست نیروهای امنیتی بگریزند.

تلویزیون ۲۴ فرانسه پس از حمله پلیس به محل سوپرمارکت کوشر نشان می‌داد که مردم گروگان گرفته شده به سرعت از فروشگاه تخلیه شده و توانسته‌اند از مهلکه جان سالم به در برند. این در حالی است که در ساعات ابتدایی گروگانگیری دوم گزارش شد که دو تن از گروگان‌گرفته شدگان کشته شده‌اند.