ایرنا: کتاب «دیدگاه‌های مقام معظم رهبری» توسط ناشر آمریکایی و به همت نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد - نیویورک، چاپ و منتشر شد. این کتاب توسط ناشر آمریکایی (GLOBAL SCHOLARLY PUBLICATION (GSP به زبان انگلیسی و در یک مجلد ۲۰۴ صفحه‌ای در ژانویه ۲۰۱۵ در نیویورک منتشر شد. این کتاب نخستین اثر انگلیسی معرفی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در آمریکا است که با ویراستاری «پرویز مروج» استاد تمام دانشگاه اولد وست‌بری نیویورک و دارای تالیفات متعدد پیرامون فلسفه اسلام و غرب منتشر شده و در نوع خود اثری جامع در جهت معرفی و تبیین اندیشه و تفکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از لابه‌لای نوشته‌ها، مقالات و سخنرانی‌های ایشان در طول سال‌های متعدد است. کتاب «معرفی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری» دارای دو بخش است که در بخش نخست به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در مورد مطالبی از جمله توحید، اخلاق و انسان، ماهیت هنر، زنان، اقبال، عدالت و حقوق بشر می‌پردازد. بخش دوم کتاب بیشتر معطوف به دیدگاه‌های جهانی مقام معظم رهبری است و به دغدغه‌ها و مسائل مرتبط با امور بین‌الملل و دیدگاه‌هایی از جمله توحید و نگاه جهانی به آن، تمدن اسلامی، دموکراسی و دین، اسلام و مسیحیت، مالکیت خصوصی در اسلام و سخنرانی در جمع دانشگاهیان و جوانان می‌پردازد. این کتاب مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، نوشته‌ها، تالیفات و مقالات مقام معظم رهبری در طول سه دهه گذشته است که برای نخستین‌بار در معرض مطالعه خواننده آمریکایی قرار می‌گیرد. ایرنا: کتاب «دیدگاه‌های مقام معظم رهبری» توسط ناشر آمریکایی و به همت نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد - نیویورک، چاپ و منتشر شد. این کتاب توسط ناشر آمریکایی (GLOBAL SCHOLARLY PUBLICATION (GSP به زبان انگلیسی و در یک مجلد ۲۰۴ صفحه‌ای در ژانویه ۲۰۱۵ در نیویورک منتشر شد. این کتاب نخستین اثر انگلیسی معرفی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در آمریکا است که با ویراستاری «پرویز مروج» استاد تمام دانشگاه اولد وست‌بری نیویورک و دارای تالیفات متعدد پیرامون فلسفه اسلام و غرب منتشر شده و در نوع خود اثری جامع در جهت معرفی و تبیین اندیشه و تفکر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از لابه‌لای نوشته‌ها، مقالات و سخنرانی‌های ایشان در طول سال‌های متعدد است. کتاب «معرفی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری» دارای دو بخش است که در بخش نخست به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در مورد مطالبی از جمله توحید، اخلاق و انسان، ماهیت هنر، زنان، اقبال، عدالت و حقوق بشر می‌پردازد. بخش دوم کتاب بیشتر معطوف به دیدگاه‌های جهانی مقام معظم رهبری است و به دغدغه‌ها و مسائل مرتبط با امور بین‌الملل و دیدگاه‌هایی از جمله توحید و نگاه جهانی به آن، تمدن اسلامی، دموکراسی و دین، اسلام و مسیحیت، مالکیت خصوصی در اسلام و سخنرانی در جمع دانشگاهیان و جوانان می‌پردازد. این کتاب مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، نوشته‌ها، تالیفات و مقالات مقام معظم رهبری در طول سه دهه گذشته است که برای نخستین‌بار در معرض مطالعه خواننده آمریکایی قرار می‌گیرد.

دبیر شورای نگهبان:

مردم از موضوع حصرخوشحال هستند

تسنیم: دبیر شورای نگهبان گفت: مردم از این موضوع (حصر) خوشحال هستند و اینکه ۴ نفر هم پیدا شود که از این موضوع ناراحت باشند و آن را در تریبون‌های‌شان اعلام کنند، ربطی به جامعه و نظام و ۷۸ میلیون ایرانی ندارد. آیت‌الله احمد جنتی روز گذشته در همایش سراسری ستاد دهه فجر که در تالار ایوان شمس برگزار شد، به موضوع حصر اشاره کرد و گفت: این را که رهبری فریاد می‌زنند و می‌خواهند بفهمانند که مساله در فتنه، ‌براندازی بود، باید درک کنیم و بر دهان آنهایی بزنیم که ادعا می‌کنند باید حصر برداشته شود؛ مگر می‌شود فتنه‌گر دوباره بیرون بیاید و فتنه کند؟ باید در ۲۲ بهمن بر دهان کسانی که این تفکر انحرافی را دارند، بزنیم.

سردار سلامی:

پاسخ ترور دانشمندان هسته‌ای

را به اسرائیل داده‌ایم

مهر: جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حزب‌الله و سپاه در صحنه‌های تاریخی گذشته نشان دادند که هیچ عملی را بدون پاسخ و انتقام رها نمی‌کنند. سردار سلامی در پاسخ به اینکه «آیا این پاسخ و انتقام، توسط ایران صورت خواهد گرفت یا گروه‌های مقاومت؟» اظهار کرد: کیفیت آن را نمی‌شود اعلام کرد و ما درصدد اعلام کیفیت آن نیستیم، اما اتفاقی است که ان‌شاء‌الله خواهد افتاد. سردار سلامی تصریح کرد: شما دیدید یک دوره صهیونیست‌ها دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند، اما فقط خود آنها می‌دانند که پاسخ این اقدام را ما کجا دادیم؛ ما اعلام نمی‌کنیم، اما خود آنها می‌دانند؛ بعد از آن (از ترور دانشمندان هسته‌ای) دست کشیدند.