گروه خبر: سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: تعداد دستگیری هنجارشکنان در مراسم شب چهارشنبه آخرسال کمتر از انگشتان دست بود. رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به کاهش چشمگیر تخلفات و حوادث در شب چهارشنبه، اعلام کرد: افرادی که اقدام به شکستن شیشه‌های یک بانک کرده بودند، دستگیر شدند. به گزارش خبر آنلاین، سردار حسین ساجدی‌نیا گفت: خوشبختانه شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال‌های قبل، وضعیت مطلوبی داشت و تماس‌های مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کمتر بود. تهران و شیراز رکورددار مصدومیت در چهارشنبه سوری

در همین حال مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: براساس آمارها، ۴۲۱ نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم و سه نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش «ایرنا»، وی افزود: بیشترین آمار مصدومان مربوط به شهرهای تهران و شیراز بوده است. خالدی با بیان اینکه در حوادث این شب ۲۲ مورد قطع عضو داشته‌ایم، اظهار کرد: دو مورد نیز تخلیه چشم در شهرستان‌های گنبد و کرج گزارش شده است. در خبری دیگر به گزارش «ایسنا»، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع ۲۵۳ حادثه در نقاط مختلف شهر تا ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه سوری امسال خبر داد.

بازداشت ۶۰ نفر در مشهد

همچنین به گزارش «ایرنا» سرهنگ حجت نیک‌مرام، فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۶۰ نفر که در حوادث چهارشنبه آخر سال مزاحمت‌های شدیدی را برای شهروندان ایجاد کرده بودند در این شهر دستگیر شدند.