گروه خبر: جبار کوچکی‌نژاد، نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مهلت دو هفته‌ای این کمیسیون به علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال‌های نمایندگان خبر داد.

به گزارش «ایرنا» براساس دستور اعلام شده هفتگی کمیسیون‌های مجلس، فانی وزیر آموزش و پرورش قرار بود دیروز به سوالات چند نماینده مجلس پاسخ دهد.

جلسه لاریجانی، ربیعی و متقاضیان استیضاح برگزار می‌شود

همچنین محمدرضا پورابراهیمی، نایب‌رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس گفت: قرار است امروز سه‌شنبه یا چهارشنبه جلسه نمایندگان استیضاح‌کننده با رئیس مجلس و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود. او به «ایسنا» گفت: در صورتی که بعد از جلسه، استیضاح‌کنندگان قانع نشوند طبق روال قانونی استیضاح باید اعلام وصول شود.

ورود مجلس به پرونده ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان

همچنین محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: کارگروهی برای پیگیری پرونده ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه تشکیل می‌شود تا گزارشی تهیه و به صحن مجلس ارائه کند. به گزارش خبرگزاری مهر، وی با اشاره به پرونده ۳۲ میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان گفت: ما در جریان این مساله نبودیم با توجه با اینکه این مساله اعلام شده و برخی نیز متاسفانه از واژه اختلاس از آن یاد کرده‌اند؛ بنابراین مصمم هستیم براساس ماده ۴۹ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی وارد شده و یک گزارش از موضوع تهیه کنیم تا ماهیت آن روشن شود.