گروه خبر: محمدجواد لاریجانی، رئیس ستاد حقوق بشر قوه‌قضائیه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: «بنده تفکر آقای احمدی‌نژاد را انحراف ‌می‌دانم‌. جریان اصولگرا همان گونه که در مقابل یک کژراهه همانند سکولاریسم ایستاده است در مقابل این انحراف نیز ایستاد.

به همین خاطر کارنامه جریان اصولگرا از این جهت قابل تقدیر و درخشان است.» لاریجانی افزود: «ما از احمدی‌نژاد حمایت کردیم، اما زمانی که انحراف این فرد هویدا شد در مقابل‌ او ایستادیم. یک تفاوت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هم همین جا است که ما در مقابل انحراف حتی در جبهه خودمان می‌ایستیم ولی اصلاح‌طلبان هرگز.»او در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه آقای هاشمی نباید سوژه انتخابات باشد و حتی می‌توانم بگویم سوژه انتخابات نیست، اضافه کرد: «اصلاح‌طلبان براساس افلاس تئوریکی که دارند آقای هاشمی را سوژه کردند. آقای هاشمی یک شخصیت موثری در انقلاب باید باشد و همه می‌توانند از آن استفاده کنند. آقای هاشمی سابقه عظیم و تجربیاتی خوب دارند، حالا درست است که اشتباهات بزرگی هم دارد، اما لازم نیست فقط اشتباهات را نگاه کنیم، بلکه می‌توانیم تجربیات را هم نگاه کنیم. ما نباید بحث خود را در انتخابات با آقای هاشمی شروع کنیم یا با آقای هاشمی ختم کنیم؛ بحث ما مسائل حیاتی کشور است.

نظر جدید خوش‌چهره درباره احمدی‌نژاد

خبرآنلاین نوشت: محمد خوش‌چهره، اقتصاد‌دان و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبر آنلاین گفت: «اگر باز گردم به سال ۸۴ با این اطلاعاتی که در حال کنونی از خصوصیات ایشان و همراهانشان دارم، قطعا هیچ وقت از ایشان حمایت نمی‌کردم.»