گروه خبر: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه و جمعه با حضور در بیوت آیات عظام محمد یزدی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، وحید خراسانی، مومن، صافی گلپایگانی، حسینی بوشهری، استادی و حجت‌الاسلام رفیعی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.


رئیس مجلس همچنین ظهر دیروز با حضور در منزل آیت‌الله مویدی قمی، مفسر قرآن و استاد اخلاق که در فاجعه تاسفبار منا جان خود را از دست داده است، با خانواده ایشان دیدار کرد و درگذشت این عالم برجسته را تسلیت گفت.به گزارش «ایسنا» او با بیان اینکه عربستان در ایجاد این حادثه، مقصر است و بعد از آن نیز بسیار بد عمل کرد، درباره وضعیت غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان نیز گفت: آقای رکن‌آبادی را به بیمارستان منتقل کردند که عربستان این موضوع را رد کرد، البته ردی از آقای رکن‌آبادی پیدا شده است.


تشکر از درایت لاریجانی در بررسی برجام

همچنین لاریجانی که در ادامه دیدارهای خود، با حجت‌الاسلام جواد فاضل لنکرانی فرزند آیت‌الله لنکرانی دیدار و گفت‌وگو کرد با تقدیر او روبه‌رو شد. خانه ملت در این باره نوشت: فرزند آیت‌الله لنکرانی در ابتدای دیدار از درایت لاریجانی در بررسی پرونده هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی و مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کرد.