در ازبکستان، کارخانه اکسید یکی از مدرن‌‌‌ترین کارخانه‌‌‌های خودروسازی در منطقه خواهد بود و از فناوری پیشرفته و تجهیزات پیشرفته برای مونتاژ خودرو باکیفیت بالا و رعایت بالاترین استانداردهای کیفی و ایمنی بهره می‌‌‌برد. افتتاح کارخانه این برند لوکس در ازبکستان به توسعه خودروسازی در منطقه، ایجاد مشاغل جدید و افزایش رشد اقتصادی کمک کرده ‌‌‌است.

در عربستان، این برند لوکس نه‌‌‌تنها در جشنواره بین‌المللی شاهین ظاهر شد، بلکه فعالانه به سیاست‌‌‌های حفاظت از حیات‌‌‌وحش و محیط‌‌‌زیست این کشور پیوسته و کمک‌‌‌های مهمی به حفظ میراث فرهنگی در این کشور کرده است.

در قطر، اکسید در جام جهانی حضوری ویژه‌ای داشت و در شور اشتیاق طرفداران فوتبال از سراسر جهان سهیم شد. همین‌طور اکسید در قطر همکاری گسترده‌‌‌ای با رسانه‌‌‌ها در طول مسابقات داشت.

در شیلی، این برند لوکس بیش از ۳۰۰ برنامه در حوزه مد و فشن برگزار کرده است. اکسید در شیلی به شریک رسمی Chile Golf تبدیل‌‌‌شده و از فعالیت‌‌‌ها و تیم‌‌‌های POLO Club حمایت می‌کند. همین‌طور این برند با Las Condes Design، CranBerry Chic، Spanish Chamber of Commerce و CranBerry Chic همکاری می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد عملکرد خودروها را بهتر لمس کنند و با این برند ارتباط بگیرند.

اکسید از همان بدو تولد، با کمک گرفتن از نمادهای بین‌المللی به عنوان بخشی از DNA خود، به سمت صحنه‌‌‌های جهانی شتاب گرفته است و تحسین‌‌‌های زیادی را به خود جلب کرده است.