دست پر «بهمن» در نمایشگاه اصفهان

پیکاپ آفرود G۹ نیز دیگر محصول بهمن موتور است که در این نمایشگاه معرفی می‌شود. این آفرود بلندقامت با ۱۹۵ اسب بخار که خط تولید آن از ابتدای مهرماه آغاز به کار کرده در ماه‌‌‌های آتی آماده ارائه به بازار خواهد بود. همچنین وانت پرطرفدار کاپرا، در کنار ون باری اینرودز از دیگر محصولات حاضر در این نمایشگاه هستند.

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تجاری‌‌‌سازان گروه بهمن نیز با کشنده امپاور۵۰۰ BD و کشنده FAW۴۶۰، کامیون امپاور۳۰۰ BD، فورس ۱۲ تن و فورس ۶ تن حضور پیدا می‌کنند و محصول ویژه تجاری گروه بهمن در این نمایشگاه یک کشنده با ۵۶۰ اسب بخار است که برای اولین بار در اصفهان معرفی خواهد شد. از سوی دیگر، ایران دوچرخ که ساخت انواع موتورسیکلت برقی و بنزینی را در گروه بهمن برعهده دارد، با انواع موتورسیکلت‌‌‌ها حضور پیدا می‌کند که مورد توجه علاقه‌مندان موتورسیکلت قرار خواهد گرفت. شرکت اسنا نیز با اتوبوس ۱۸ متری خود به اصفهان می‌رود تا مدرن‌‌‌ترین اتوبوس شهری ایران در معرض دید مدیران شهری و شهروندان اصفهان قرار گیرد.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌‌‌های بین‌المللی اصفهان از ساعت ۱۱ تا ۱۸ برگزار می‌شود.