نمایشگاه خودروهای نو و قدیمی کویت بعد از 13 سال وقفه

به گزارش یورونیوز، از جمله برندهای حاضر در این نمایشگاه، می‌توان به خودروساز چینی، جیلی، اشاره کرد که مدل شاسی‌بلند «استارری» ۲۰۲۴ خود را به نمایش گذاشته بود. این خودروساز یکی از ۲۸ خودروساز حاضر در این نمایشگاه بود. خودروسازانی نیز از قبیل مازراتی، ب‌ام‌و و رنج‌روفر مدل‌های لوکس خود را برای عرضه به نمایش گذاشتند. برگزارکنندگان امسال از شخصی‌سازان خودرو نیز دعوت کرده بودند.  برخی از این شرکت‌ها در زمینه آماده‌سازی و شخصی‌سازی خودرو برای سفر در کویر کار می‌کنند.

احمد الرشیدی خودروهای شخصی‌سازی‌شده شرکت خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کند. او خودروها را به‌خصوص برای راحتی سفر در بیابان آماده می‌کند و از اینکه شخصی‌سازی خودرو با چنین کیفیتی در سطح ملی انجام می‌شود خشنود است. او در این باره می‌گوید: «بازدیدکنندگان این شخصی‌سازی‌ها را خارجی می‌دانند درحالی‌که کل فرآیند در داخل کشور انجام می‌شود.» در بخش دیگری از نمایشگاه، خودروهای بازسازی شده و در وضعیت عالی دیده می‌شدند.

حسن البرمی که بنز مدل ۲۲۰ اس سال ۱۹۶۸ خود را به نمایش گذاشته است، با افتخار درباره تلاش‌های صاحبان خودروهای کلکسیونی برای حفظ وضعیت خودرو چنین می‌گوید: «حتی امروز هم وقتی تیم‌های شبکه‌های تلویزیونی برای فیلم‌برداری وارد خودرو می‌شوند، می‌گویند بوی نویی می‌دهد.»این نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌های منطقه مِشرف کویت از چهارم تا چهاردهم مهر برگزار شده بود.