گروه خودرو - روز گذشته روابط عمومی وزارت کار و امور اجتماعی با ارسال نمابری به رسانه‌های گروهی خبر از لغو برنامه‌ بازدید سید محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی از کارخانه ایران‌خودرو و دیدار با کارگران داد. در این خبر تاکید شده بود که لغو برنامه از سوی ایران‌خودرو صورت گرفته است.

لغو بازدید سید محمد جهرمی از کارخانه ایران‌خودرو و دیدار با کارگران با توجه به اخبار چند ماه گذشته این شرکت، مبنی بر نارضایتی برخی از کارگران از شیفت کاری، سریعا این شائبه را به وجود آورد که مسایل کارگری مانع از برگزاری برنامه روز گذشته شده است.

هر چند روابط عمومی ایران‌خودرو نیز با ارسال نمابری به رسانه‌های داخلی شایعات پیرامون این برنامه را تکذیب کرد، اما وزارت کار و امور اجتماعی با نامعلوم خواندن لغو برنامه مذکور عامل بروز چنین شایعاتی شد. روابط عمومی وزارت کار در این نمابر اعلام کرد: برنامه بازدید سید محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی از کارخانه ایران‌خودرو و دیدار با کارگران این مجموعه ساعتی قبل از برگزاری و به دلیل نامعلومی از سوی ایران‌خودرو لغو شد».

در همین حال روابط عمومی ایران‌خودرو نیز ضمن اعلام آمادگی بازدید وزیر کار و امور اجتماعی از این شرکت، دلیل لغو برنامه یاد شده را تراکم شدید کار و فعالیت در ایام دهه فجر خواند. این شرکت همچنین تاکید کرده است که این بازدید به زمان دیگری موکول شده است.