گروه خودرو- جابه‌‌جایی در اعضای هیات‌مدیره سایپا همچنان ادامه دارد، به طوری که بنا به احکام جدید در این شرکت، احمد وحید دستجردی جایگزین مسعود حجاریان نماینده گروه بهمن در هیات‌مدیره سایپا شده است.

پس از حکم احمد قلعه‌بانی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مبنی بر، برکناری منوچهر منطقی و انتخاب جواد نجم‌الدین عضو هیات‌مدیره شرکت سایپا به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایران‌خودرو تغییر و تحول در اعضای هیات‌مدیره سایپا نیز آغاز شد.

بر اساس حکم اولیه قلعه‌بانی محمد کمانی عضو هیات‌مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و افشین روغنی معاون صنایع و معادن به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره سایپا جایگزین جواد نجم‌الدین و محمدرضا روشنی مقدم شدند، اما روز گذشته نیز طی حکمی دیگر احمد وحید دستجردی به عنوان عضو جدید هیات‌مدیره سایپا انتخاب شد. گروه خودروسازی بهمن بیش از ۱۵درصد از سهام شرکت سایپا را در اختیار دارد، به همین دلیل حضور یک نماینده از گروه بهمن در هیات‌مدیره سایپا الزامی است.

با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در هیات‌مدیره سایپا اعضای جدید شامل مهرداد بذرپاش مدیرعامل شرکت سایپا، ملک مدیرعامل شرکت سایپا دیزل، محمد کمانی عضو هیات‌مدیره سازمان گسترش، افشین روغنی معاون وزیر صنایع و معدن و احمد وحید دستجردی نماینده گروه بهمن است که در میان اعضای جدید افشین روغنی معاون وزیر صنایع و معادن به عنوان عضو مشترک در شرکت ایران‌خودرو و سایپا انتخاب شده است.